„Youtube" Partnerių programa siūlo daugybę galimybių visiems kūrėjams, leisdama jiems užsidirbti iš savo kokybiškų vaizdo įrašų ar muzikos atlikimo ir bendrauti su įvairia vietos bei tarptautine auditorija naujais būdais. Lietuvos kūrėjai galės išplėsti ne tik žiūrovų pasiekiamumo galimybes, bet ir gauti uždarbį už įkelto turinio peržiūras.
„Šiais laikais, kai muzikos albumų kompaktiniuose diskuose ar kitose laikmenose perkamumas mažėja, o viskas nepaprastai sparčiai keliasi į skaitmeninį pasaulį, „Youtube" Partnerių programa yra puiki galimybė ne tik būti arti klausytojų, bet ir gauti pajamų už savo kūrybą. Manau, kad Lietuvos atlikėjai ir kiti turinio kūrėjai aktyviai naudosis šia galimybe", - sako muzikos vadybos agentūros „BonOnBon" partneris Mykolas Markauskas.
Jis atstovauja tokiems atlikėjams kaip reperiai „Lilas ir Innomine", Markas Palubenka ar Edgaras Lubys - šie atlikėjai „Youtube" surenka šimtus tūkstančių ar net milijonus peržiūrų.
Buvimas „Youtube" Partnerių programos nariais vaizdo įrašų kūrėjams leidžia uždirbti pinigų iš susijusių reklamų, tačiau jų nesusaisto griežtomis sutartimis - „Youtube" neriboja, kur partneriai gali įkelti ir platinti savo turinį, leisdama uždirbti iš savo vaizdo įrašų tiek „Youtube", tiek visur kitur.
„Šiuo metu 30-yje šalių yra daugiau kaip milijonas kanalų, kurie savo kūrėjams per Partnerių programą duoda finansinės grąžos. „Youtube" kas mėnesį aplanko milijardas unikalių vartotojų, o kas minutę įkeliama 100 valandų trukmės vaizdo įrašų, kuriuos žmonės žiūri, komentuoja ir kuriais dalijasi su kitais. Kūrėjai iš Lietuvos taip pat pagaliau gali prisijungti prie šios bendruomenės. Dėsime visas pastangas, kad padėtume jiems uždirbti iš savo turinio, gerinti įgūdžius ir auginti kūrybingumą, padėsime jiems susijungti ir bendradarbiauti su mūsų partneriais visame pasaulyje", - sako kompanijos „Google" rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Regimantas Urbanas.
Antrinė „Google" kompanijos bendrovė „Youtube" įsikūrusi San Bruno mieste Kalifornijoje.
Rašyti komentarą