2014 metais toliau sparčiai augo TEO interneto, išmaniosios televizijos (IPTV) ir IT paslaugų klientų skaičius. Tuo pačiu gerėjo ir klientų vertinimo rodikliai. Praėjusių metų pabaigoje TEO interneto klientų skaičius viršijo pusę milijono, o besinaudojančiųjų šviesolaidine prieigą skaičius per metus padidėjo 11 proc., iki 201 tūkstančio Išmaniosios televizijos klientų skaičius pernai augo sparčiausiai nuo paslaugos teikimo pradžios 2006 metais - jis didėjo 24 proc., iki 131 tūkstančio. Tokį augimą lėmė paslaugos atnaujinimas supaprastinant valdymą bei naujų galimybių įdiegimas.
„Ketvirtą metų ketvirtį, pirmą kartą po dvejų metų pertraukos, augo bendrovės pajamos ir EBITDA. Tai yra 2014 metais įgyvendintų sėkmingų ir reikšmingų pokyčių rezultatas. Dėmesys klientams, rekordiškai augantys TV klientų skaičius, išmanūs IT sprendimai verslui, suvaldytas balso telefonijos paslaugų mažėjimas, ir didesnis veiklos procesų efektyvumas leido pernai pasukti TEO finansinę kryptį teigiama linkme", - sakė TEO generalinis direktorius Kęstutis Šliužas.
2014 metais TEO pajamos sudarė 698,5 mln. litų, bendrovės EBITDA marža siekė 38,8 proc., o grynojo pelno bendrovė uždirbo 131,5 mln. litų. EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų siekė 41,1proc. ir per metus beveik nepakito.
Investicijoms 2014 metais TEO skyrė 103,1 mln. litų, didžioji dalis - 88 proc., arba 90,6 mln. litų - teko naujos kartos šviesolaidinės prieigos ir pagrindinio tinklo plėtrai. Dėl to gruodžio pabaigoje TEO šviesolaidinio interneto paslaugomis galėjo naudotis 836 tūkst., arba beveik du trečdaliai šalies šeimų.
Daugiau nei 88 proc. TEO akcijų valdo telekomunikacijų bendrovė „TeliaSonera AB".
TEO akcijomis prekiaujama „NASDAQ OMX Vilnius" vertybinių popierių biržoje.
Rašyti komentarą