"Teo" pajamas didino augantis klientų skaičius ir IT įrangos pardavimai
Bendrovės pajamos tik iš IT įrangos pardavimo 2015 m. sausį-kovą, palyginti su 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 4 kartus. Bendros pajamos iš IT paslaugų išaugo daugiau kaip trečdaliu - 34,2 proc. Išmaniosios „Teo" televizijos (IPTV) klientų skaičius nuo metų pradžios iki kovo pabaigos padidėjo 6,6 tūkst., o bendras televizijos paslaugų vartotojų skaičius per metus išaugo dešimtadaliu.
Ne balso paslaugų dalis toliau didėjo ir pirmąjį ketvirtį sudarė per 60 proc. Pajamos iš operatorių verslo padidėjo 31 proc. dėl išaugusių tarptautinio tranzito srautų.
Metų pradžioje „Teo" atnaujino prekės ženklą ir atidarė naujos koncepcijos „Išmaniųjų Teo namų" salonus Kaune ir Vilniuje. Per artimiausius kelerius metus į naujų salonų atidarymą ir atnaujinimą bus investuota 1 mln. eurų.
Per pirmus tris šių metų mėnesius ilgalaikėms investicijoms skirta 4,3 mln. eurų, didžiąją dalį - 4 mln. eurų sudarė investicijos į naujos kartos šviesolaidinės prieigos tinklo plėtrą. Kovo pabaigoje beveik 70 proc. visų Lietuvos šeimų (837 tūkst. namų ūkių) turėjo galimybę prisijungti prie plačiausio šalyje šviesolaidinio interneto tinklo.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenis, Lietuvos elektroninių ryšių rinkos 2014 m. dvylikos mėnesių bendros pajamos mažėjo 2,5 procento. Bendrovės „Teo" rinkos dalis, skaičiuojant pajamas, 2014 m. buvo didžiausia ir sudarė 28,1 proc. Lietuvos telekomunikacijų rinkos.
Daugiau nei 88 proc. „Teo" akcijų valdo telekomunikacijų bendrovė „TeliaSonera AB".
„Teo" akcijomis prekiaujama „Nasdaq OMX Vilnius" vertybinių popierių biržoje.
Rašyti komentarą