Anot „Socialnumbers“, šiuo metu didžiausias Lietuvos oficialus verslo puslapis – radijo stoties „M-1“ „Facebook“ puslapis, vienijantis per 220 tūkstančių gerbėjų. Antroje vietoje su 186 tūkstančiais gerbėjų rikiuojasi „Čili“ verslo puslapis, o trečioje pozicijoje – „ZIP FM“ radijo stoties pamėgtieji „Radistai“ (157 tūkst. fanų).
Geriausiai savo gerbėjus įtraukiantis Lietuvos „Facebook“ puslapis – Demotyvacija.lt, kuris sugeba per savaitę sulaukti per 30 tūkstančių savo gerbėjų reakcijų. Nuo jo nelabai stipriai atsilieka „Bilietų pasaulis“ bei „Krepšinio širdis“.
„Facebook“ – tai populiariausias socialinis tinklas mūsų šalyje. Lietuvių skaičius jame vis dar auga ir jau perkopė 50 procentų interneto vartotojų ribą bei sudaro per 1,062 mln. vartotojų.
Kroatijoje sukurtas „Facebook“ statistikos įrankis „Socialnumbers“ Lietuvoje bendradarbiauja su socialinių tinklų specialistų įmone „Socialus marketingas“, kuri rūpinsis duomenų bazės kokybe bei nuolatine jos priežiūra.
„Norime, kad „Socialnumbers“ taptų pasauliniu „Facebook“ statistikos tinklalapių lyderiu ir, žinodami partnerių planus, tikime šiuo projektu. Išsiskirsime tuo, kad kiekvienas duomenų bazėje atsirandantis „Facebook“ puslapis bus apdorojamas individualiai. Tai reiškia, kad leisime stebėti tik oficialių verslo puslapių statistiką, o ne visus neaišku kuo užsiimančius, tačiau begalę fanų turinčius puslapėlius“, – naujieną pristatė „Socialaus marketingo“ direktorius Arijus Žakas.
„Facebook“ verslo puslapių administratoriai gali patys įvesti savo puslapių duomenis į „Socialnumbers“ duomenų bazę. Sulaukę patvirtinimo jie galės stebėti, kaip sekasi jų valdomiems puslapiams, palyginti savo situaciją su konkurentais bei ieškoti būdų, kaip padidinti efektyvumą. Bene įdomiausia „Socialnumbers“ funkcija – nagrinėjant praėjusį periodą pateikti fanų augimo tempų prognozę.
Rašyti komentarą