Klaipėdoje rengiamas nemokamas seminaras - "Kompiuterinių žaidimų virtuvė".
Kas yra kompiuterinių žaidimų industrija ir su kuo ji valgoma? Kaip vyksta žaidimo vystymas, išleidimas ir pardavimas, žingsnis po žingsnio? Kokia dabartinė situacija rinkoje ir, išvis, ar verta pradėti kurti žaidimus? Tokie ir kiti panašūs klausimai iškyla daugumai norinčių pradėti kurti žaidimus ar dirbti šioje pramonėje, tad „Kirus Entertainment“ komanda kovo 5 d. organizuoja NEMOKAMĄ seminarą, kuriame į visus aktualiausius klausimus atsakys kompiuterinių žaidimų profesionalai bei kūrėjai.
Kompiuteriniai žaidimai - tai ne tik programavimas. Tai tikras kūrybinis iššūkis, jungiantis programuotojus, dailininkus, dizainerius ir animatorius, garso inžinierius, marketingo specialistus, vertėjus ir rašytojus.
Apie tai plačiau išgirsite atvykę į seminarą.
SEMINARĄ VES:
3D grafika ir animacija - Ričardas Liaugminas. Ilgametę 3D grafikos patirtį sukaupė dirbdamas skirtinguose pasaulio žemynuose daugiatautėse organizacijose. Darbas Kanadoje su kompiuterine grafika filmams ir reklamoms, architektūrinių vizualizacijų kūryba Dubajaus rinkai Didžiojoje Britanijoje, reklaminiai vaizdo klipai Klaipėdos miestui bei įvairiausiems Lietuvos Nacionaliniams muziejams- visa tai padėjo R. Liaugminui maksimaliai pakelti profesinę kompetenciją ir išplėsti gebėjimų pritaikymo galimybes pačiose įvairiausiose industrijose.
Kompiuterinių žaidimų vystymas ir programavimas - Tomas Balsys. 15 metų programavime atnešė itin gilų esminių IT sistemų ir procesų valdymo suvokimą, kuris net 10 metų buvo dar labiau plėtojamas būtent žaidimų kūrimo industrijoje. 7 savarankiškai sukurti žaidimai, bendradarbiavimas su tarptautiniais žaidimų leidėjais, projektų vadyba, marketingo ir reklamos, animacijos ir kompiuterinės grafikos subtilybės- įvairiapusė patirtis išmokė žvelgti į žaidimų kūrimą gerokai plačiau. Seminaro metu T. Balsys pasidalins sukauptomis žiniomis apie žaidimų kūrybos vystymo etapus ir darbą su Unity žaidimų varikliu.
Verslas - Ruslanas Sapožnikovas, Tarptautinio verslininkų klubo narys, sukaupęs be galo daug vertingos patirties verslo srityje. Nuolatos siekiantis tobulėti ir gilinti žinias, trykštantis motyvacija ir entuziazmu, R. Sapožnikovas nusprendė žengti į savo svajonių industriją- žaidimų vystymą. Naudodamasis holistinės lyderystės principu, jis sėkmingai apjungė visiškai skirtingų disciplinų žmones į vieną ir itin vieningą komandą. Tačiau, pilnai neapgalvoti žingsniai į labai rizikingą žaidimų industrijos verslą atnešė svarbias pamokas, apie kurias ir bus papasakota seminaro metu.
Marketingas - Egidija Galginaitė. Šiuolaikinės komunikacijos ir efektyvios lyderystės psichologijos studijos tarptautiniame universitete lėmė susidomėjimą vis sparčiau augančia žaidimų kūrimo industrija. Pardavimų vadybos, viešųjų ryšių ir tarpasmeninės komunikacijos patirtis pastatė pamatus žaidimų marketingui, tačiau ši rinka itin konkurencinga, o rezultatai dažniausiai sunkiai nuspėjami. Todėl su seminaro dalyviais E. Galginaitė pasidalins sukauptomis įžvalgomis, kaip iš tiesų vyksta žaidimo marketingo planavimas bei patarimais, kaip indie kūrėjui -rinkos naujokui- suburti auditoriją "nuo nulio".
SEMINARO VIETA IR LAIKAS: Vieta: Klaipėda, Bangų g. 5A, "Klaipėdos Kultūros Fabrikas" Data: 2020 m. kovo 5 d. Laikas: 17.30 val.
REGISTRACIJA SEMINARUI: Jūsų vardas, pavardė: SMS žinute- 867096595 El. paštu- [email protected] Turite klausimų? Skambinkite 867096595.
Rašyti komentarą