Klaipėdiečiai mokysis kurti interneto svetaines

Klaipėdiečiai mokysis kurti interneto svetaines

Lapkričio 12 d. Klaipėdos mokslo ir technologijų parke vyks skaitmeninio marketingo dirbtuvės, kurių dalyviai mokysis kurti ir prižiūrėti interneto svetaines bei el. parduotuves, sužinos apie .lt domeno vardų registravimo subtilybes ir Klaipėdos miesto savivaldybės paramos galimybes smulkiajam ir vidutiniam verslui (SVV).

Apie ką reikėtų pagalvoti registruojant domeno vardą elektroniniam paštui, interneto svetainei ar el. parduotuvei, kaip pasirinkti serverio paslaugų teikėją, kaip įdiegti turinio valdymo sistemą ir pačiam be programuotojų pagalbos keisti informaciją, ko reikia, kad svetainė ar elektroninė parduotuvė sulauktų daugiau lankytojų, reprezentuotų prekių ženklą, būtų saugi ir greitai pasiekiama lankytojams, žiniomis dalinsis Kauno technologijos universiteto (KTU) Interneto paslaugų centro DOMREG specialistai.

Renginio programą jaunam verslui aktualiomis įžvalgomis praturtins startuolių rinkodaros ekspertas dr. Donatas Jonikas, o SVV finansavimo galimybes pristatys Klaipėdos miesto savivaldybės atstovė.

Pasak KTU Interneto paslaugų centro DOMREG vadovės Daivos Tamulionienės, išlikti ir augti norinčiam verslui reikia nuolat ieškoti naujų komunikacijos ir reklamos įrankių, todėl siekdamas padėti verslo bendruomenei efektyviau naudoti .lt domeną, centras su partneriais organizuoja nemokamas skaitmeninio marketingo dirbtuves.

„Mums yra svarbu, kad Lietuvos verslas išvengtų klaidų registruodamas domenų vardus, turėtų kokybiškas interneto svetaines ir el. parduotuves, kurios leistų siekti verslo tikslų, didintų rinkos dalį Lietuvoje ir padėtų eksportuoti. Ypatingą dėmesį skiriame smulkiajam verslui, kuriam aktualu mažiausiomis sąnaudomis turėti reprezentacines interneto svetaines ir el. parduotuves, tad juos ypatingai kviečiame į mokymus ir „pasidaryk pats“ dirbtuves“, – teigia D. Tamulionienė.

Klaipėdos mokslo ir technologijų parko direktorė Roma Stubrienė pastebi, kad be interneto įrankių sunku pasiekti vartotojus. Tai supranta daugelis verslų, skirdami vis daugiau resursų skaitmeniniam marketingui.

„Įvairūs verslai vis labiau pasitelkia internetą bei keliasi į jo erdvę, kuri tarnauja tiek prekių ar paslaugų pristatymui, tiek pardavimams. Patogumas, patrauklumas, saugumas – verslui tenka apgalvoti daugelį šiandienos vartotojui aktualių sprendimų ir nuolat auginti kompetencijas tam, kad galėtų džiaugtis laukiama grąža. Itin didelius iššūkius patiria smulkusis verslas, kūrybinės industrijos, neturinčios didelių išteklių savo interneto svetainių ar elektroninių parduotuvių tobulinimui. Tikimės, kad pastarojo segmento atstovai, kurių didelė koncentracija sutelkta ir mūsų Pilies dirbtuvėse, itin aktyviai dalyvaus šiose dirbtuvėse ir parsineš žinių, kurios padės jaunoms įmonėms augti“, – kalba Klaipėdos mokslo ir technologijų parko direktorė R. Stubrienė.

Renginio programą ir registracijos formą galima rasti čia: http://www.kmtp.lt/lt/naujienos/jaunam-verslui-skaitmeninio-marketingo-dirbtuves-ir-aktualus-pranesimai-16029.html

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder