Antai „Dailymail.co.uk“ kategoriškai įspėja: „Nuo kovo 1-osios Jūs jau nieko pakeisti negalėsite - jeigu nesuskubsite išvalyti duomenų apie save ir savo internetinę „Google“ istoriją, vėliau tokios galimybės nebebus“.
Naujoji politika griežtai kritikuojama iš įvairių pusių - aktyvistai net išsiuntė oficialų skundą JAV valdžios organams. Nors nėra aišku, kaip ir kam „Google“ naudos surinktą informaciją, privatumo atėmimas įmonei gali brangiai kainuoti. Jeigu skundas būtų priimtas kaip teisėtas, „Google“ grėstų baudos net iki 16 tūkst. JAV dolerių kasdien.
Jeigu vartotojas nuspręstų, kad nenori dalintis asmenine informacija su „Google“, jam reikia prisijungti prie savo „Google“ profilio ir ištrinti ten esančią informaciją. Jeigu naudojamasi „Google“ neprisijungus, tuomet visi kliento veiksmai fiksuojami pagal kompiuterio IP adresą, ir duomenų ištrinti nepavyks.
Informacija
JAV administracija ragina interneto bendroves labiau saugoti savo vartotojų privatumą. Tokių raginimų Baltieji rūmai ėmėsi baimindamiesi, kad gali būti sekama vartotojų naršymo internete istorija ir duomenys perduodami reklamuotojams.
36 JAV valstijų prokurorai Baltiesiems rūmams neseniai nusiuntė laiškus, kuriuose rašo, kad yra susirūpinę dėl „Google“ planų vartotojų duomenis perduoti iš vieno bendrovės produkto į kitą. Į šiuos planus įtrauktas ketinimas bendrovės reklamų tinklalapiuose įdiegti galimybę pasirinkti, kad kliento internete vykdomos paieškos negalėtų būti sekamos.
JAV jau nuo 2010 metų siūlė įdiegti vienu mygtuko paspaudimu aktyvuojamą funkciją nesekti, kokiuose tinklalapiuose lankosi klientas. Taip norima išvengti informacijos nutekinimo trečiosioms šalims.
JAV administracija pareiškė, kad interneto naudotojai privalo turėti teisę apriboti aplinkybes, kuriomis leidžiama saugoti informaciją apie jų veiklą internete, teisę koreguoti informaciją ir teisę į skaidrią informaciją apie interneto bendrovių privatumo politiką.
„Google“, „Facebook“ ir kitos panašios bendrovės pasirašė sutartį ir įsipareigojo sukurti vartotojų privatumo taisykles pagal Teisių bilį. Tačiau vien sutarties pasirašymas, panašu, kad vartotojų privatumo problemų neišsprendžia.
Rašyti komentarą