Europos konkurencijos komisarė dar balandį apkaltino bendrovę naudojantis savo pirmaujančia padėtimi rinkoje. Jos komentarai pasigirdo po to, kai skundus pareigūnams pateikė kainų palyginimo paslaugas teikiančios įmonės: jų rezultatai sistemoje buvo pateikiami žemiau nei pačios "Google" remiama reklama.
Dabar JAV įmonė pateikė oficialų savo atsakymą. Anot jos ekspertų, bendrovės prekybos paslaugų platforma, kurios reklama paprastai pateikiama viršutiniame dešiniajame paieškos sistemos lango kampe, ne tik neiškraipo rinkos sąlygų, bet ir tarnauja pirkėjams ir įmonėms informuoti.
"Google" atmeta ES konkurencijos komisarės Margretės Vestager (Margrethe Vestager) teiginius, neva reklaminius pranešimus iš kitų įmonių "Google" turėtų pateikti šalia savo pačios reklamos.
Gynybai bendrovė nurodo tris argumentus: duomenų srautas, kurį ji nukreipė į kitas reklamos įmones, per pastarąjį dešimtmetį pakilo 227 proc., be to, pastaruoju metu į rinką atėjo daugybė naujų kainų palyginimo paslaugas teikiančių bendrovių, o tai reiškia, kad konkurencija išlieka nesuirusi. Taip pat nurodoma, kad teisiškai "Google" įsipareigojusi nukreipti tiesioginį duomenų srautą savo konkurentėms. Iš ekonominės pusės, anot įmonės atstovų, ES nepripažįsta susidariusios rinkos dinamikos, o juk vartotojai nuolatos reikiamos informacijos ieško per "Amazon", "eBay" ar "Pinterest" pateikiamas nuorodas.
Rašyti komentarą