"Google" leis žmonėms nuspręsti, kaip panaudoti savo duomenis po mirties

"Google" leis žmonėms nuspręsti, kaip panaudoti savo duomenis po mirties

JAV kompanija "Google" suteiks galimybę savo vartotojams apsispręsti, kas nutiks jų duomenims po jų mirties ar tapus neaktyviais internete. Tai pirma stambi bendrovė, kuri imasi spręsti šią jautrią temą, informuoja BBC.

Ši funkcija priskiriama elektroninio pašto, socialinio tinklo "Google Plus", taip pat kitoms paskyroms.

Vartotojai galės pasirinkti po tam tikro laikotarpio panaikinti duomenis arba juos perduoti konkretiems žmonėms.

Interneto vartotojai visame pasaulyje neslepia susirūpinimo dėl to, kas nutiks jų duomenims jiems mirus.

"Tikimės, kad ši naujovė suteiks jums galimybę suplanuoti savo skaitmeninį gyvenimą po mirties taip, kad būtų apsaugotas jūsų privatumas ir saugumas, ir kartu palengvins jūsų artimųjų gyvenimą jums išėjus", - rašo "Google" savo pranešime.

Kalifornijoje įsikūrusiai bendrovei "Google" taip pat priklauso "YouTube", nuotraukų dalijimosi tarnyba "Picasa".

Vartotojai galės pasirinkti, kada jų duomenys turėtų būti panaikinti - po trijų, šešių, devynių ar dvylikos neaktyvių mėnesių, teigia "Google". Vartotojams siūloma ir alternatyvi galimybė - duomenys gali būti nusiųsti konkretiems žmonėms.

Tačiau kompanija teigia, kad prieš vartotojams imantis bet kokių veiksmų jiems bus išsiunčiama trumpoji žinutė numatytu numeriu arba elektroninis laiškas antriniu elektroninio pašto adresu.

Žmonės pateikia vis daugiau informacijos socialiniuose tinkluose bei duomenų saugyklose kibernetinėje erdvėje.

Kitos kompanijos taip pat mėgina spręsti klausimus, kurių iškyla po vartotojo mirties. Pavyzdžiui, bendrovė "Facebook" suteikia galimybę savo vartotojams "įamžinti" paskyrą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder