Kaip rodo bendrovės „Interbrand Corp.“ duomenys, šimto brangiausių pasaulio prekės ženklų 2017 metų reitinge pirmąsias eilutes užima technologijų milžinės „Apple“, „Google“ ir „Microsoft“.
„Apple“ ir „Google“ jau penktus metus iš eilės išsaugo pirmąją poziciją, tuo tarpu „Microsoft“ iš trečiosios vietos išstūmė bendrovę „Coca-Cola“.
„Apple“ prekės ženklo vertė per metus pakilo 3 proc. ir pasiekė 184,15 mlrd. JAV dolerių. „Google“ prekės ženklas pabrango 6 proc., iki 141,7 mlrd. dolerių. „Microsoft“ prekės ženklas taip pat brangesnis nei praėjusiais metais - išaugęs 10 proc., jis siekia beveik 80 mlrd. dolerių.
„Coca-Cola“ per metus neteko 5 procentų savo prekės ženklo vertės ir, nukritusi vienu laipteliu reitinge iki ketvirtosios pozicijos, vertinama 69,3 mlrd. Dolerių.
Interneto mažmenininkė „Amazon“ užėmė penktą vietą, jos prekės ženklo vertė siekia 64,8 mlrd. dolerių. Šeštoje vietoje atsidūrė Pietų Korėjos elektronikos gamintoja „Samsung“ (56,2 mlrd. dolerių), septintoje - „Toyota“ (50,3 mlrd. dolerių). Pirmą kartą į „Interbrand“ dešimtuką pateko socialinis tinklas „Facebook“ (48,2 mlrd. dolerių), kurio prekės ženklo vertė per metus išaugo 48 proc. Devintoje bei dešimtoje vietoje atsidūrė atitinkamai „Mercedes-Benz“ (47,8 mlrd. dolerių) ir IBM (46,8 mlrd. dolerių).
„Google“, „Apple“, „Microsoft“, „Amazon“ ir „Facebook“ taip pat patenka į kito pasaulinių prekės ženklų vertės reitingo pirmąjį dešimtuką - šį reitingą sudarė britų bendrovė „Kantar Millward Brown“.
Rašyti komentarą