Planas B: reklaminis planas su kauke

Planas B: reklaminis planas su kauke

Kai klientas, sužinojęs apie grąžinamą kaukių prievolę prašo paruošti du reklamos planus – tai tik dar kartą patvirtina ore sklandančią mintį, kad TUOJ BUS. VĖL.

„Lockdown“ baigėsi. Atsikvėpę laukiame antrosios serijos. Reklamų kūrėjai, rinkodaros specialistai - ypatingos parengties būsenoje.

Kiekvienas iš mūsų šiandien gyvena kitaip nei anksčiau. Nesigilinsiu, kodėl taip įvyko, ar reikėjo, kas galėtų būti... Pažiūrėkime į susiklosčiusią situaciją iš kitos pusės: 2020-ųjų pradžioje ar anksčiau pasitvirtintos reklamos strategijos nebeveikia. Reklaminiame tvenkinyje oriai plaukioja ne tik baltos, bet ir juodos gulbės.

Jūs tai dar tik vadinate galima krize? Ir laukiate antrosios bangos, kuri Jūsų nepalies? Svarstote, kaip išlysti iš apkasų – eiti, sparčiai eiti ar oriai bėgti?

Kiekvienas veiksmas turi pasekmes – taip Visata sutverta ir šis dėsnis galioja reklamos sferoje. Negalima saviizoliuotis, dingti, nutilti, o po to tikėtis, kad buvę, esami ar būsimi klientai jums plos, sustoję rateliu.

Reklamos pasaulis padalintas į koronavirusinį laikotarpį, laiką po jo ir pasiruošimą dar vienai izoliacijai. Planui B.

Galima kovoti už išlikimą. Galima užsimerkti, pasislėpti spintoje, bet tikrovė nedings. Nei šiandien, nei rytoj.

Tikrove pasikeitė. Kalbu ne tik apie jūsų įmonės vadovą ir jo nuotaikas – pasikeitė visų vartotojų požiūris. Pasikeitė miestai, verslai ir reklama.

Niekas negali jau teigti, kad žmonės – vienodi ir niekas jų nepakeis. Todėl jau šiandien be savo įprastų reklaminių veiksmų ir biudžetų svarbu pasiruošti planą B, paremtą ne sausais skaičiais ir buvusiomis sėkmingomis patirtimis.

Planas B – tai atviras, sąžiningas žvilgsnis į jūsų pirkėjų, vartotojų elgesį. Nuo to, kaip lanksčiai ir greitai sugebėsite susivokti ir paruoštu atitinkamų veiksmų seką – priklauso jūsų verslo ateitis.

Suprantama, kad smulkiems ir vidutiniams verslininkams globaliniai dalykai nerūpi, jiems svarbiausia - čia ir dabar: kol mūsų reikia – darom. Bet ką veiksite, kai nebereikės?

Europoje atlikti reklamos rinkos tyrimai byloja, kad išlaidų reklamai sumažėjimas turėtų grįžti į savo normos ribas iki metų pabaigos. Tačiau nenuginčijama tiesa yra tokia, kad COVID-19 ir ekonominė krizė ženkliai koregavo reklaminių biudžetų dydį ir paskirtį.

Jums reikia plano B, nes antroji koronavirusinė banga gali vėl išmušti kietą pagrindą iš po kojų, svarbu tiksliai ir aiškiai suvokti, ko mus išmokė pirmoji krizė:

- sumažinus reklamos išlaidas negalima visiškai dingti iš eterio. Didžiausią efektyvumą pirmosios karantino bangos metu užtikrino investicijos į socialinius tinklus;

- iš anksto paruoštos kelios reklamos strategijos, situacijai pritaikyti reklaminiai pranešimai ir taktiniai veiksmai (auditorijos nustatymas, turinys) padeda išlaikyti dėmesį;

- kuo labiau žmonės izoliuoti, tuo stipriau veikia įvykių ir situacijų rinkodaros instrumentai;

- reklaminėse kampanijose dominuoja akcentas į mobiliuosius įrenginius (telefonai, planšetės) ir vietinės auditorijos nustatymai;

Efektyviai valdydami savo reklaminį biudžetą nepamirškite, kad išlaidų optimizavimas – t. y. racionalesnis (tebūnie - mažesnio biudžeto) paskirstymas ar nuolaidos prekėms ir paslaugoms nėra ideali išeitis. Jūsų pirkėjai ir vartotojai krizę tapatina su planu B, visiems mums planas B. Todėl tiesiog reikia būti atvirtiems, aktyviems, pasiekiamiems, naudingiems. Nuolaidos ir akcijos – pigi, trumpalaikė atgyvena.

Galvodami apie planą B vertinkite reklamos kanalų efektyvumą: pirmoji COVID-19 banga parodė, kad ženkliai krito išorinės reklamos nauda. Prarado aktualumą įvaizdinė reklama televizijoje, radijuje, spaudoje. Numeris vienas – draugiškas, atviras ryšys socialiniuose tinkluose.

Remiantis Europos reklamos analitikų duomenimis, dabartis ir ateitis priklauso strategijai „Mobile First“. O efektyviausius ir teisingiausius sprendimus reklamoje priima ir įgyvendina ne įmonėse dirbantys ir iš komforto zonos bijantys išeiti specialistai, o dažniausiai nešališkos reklamos agentūros.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder