Gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca Cola“ įsteigtas tarptautinis paramos fondas „The Coca-Cola Foundation“ skyrė finansinę paramą nevyriausybinės organizacijos „Junior Achievement Lietuva“ 2019–2020 m. ekonominio švietimo ir verslumo ugdymo programai realizuoti. Vienas iš strateginių „The Coca-Cola Foundation“ fondo tikslų yra skatinti moteris steigti ir auginti savo verslus bei tapti darbdavėmis, taip pat susipažinti su skaitmeninių technologijų suteikiamomis galimybėmis.
Pasak „Coca-Cola Baltics“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovės Nele Normak, vienas pagrindinių „Coca-Cola“ tikslų yra paskatinti moteris būti smalsioms ir ugdyti verslumą. Todėl sulaukus „Junior Achievement Lietuva“ paraiškos paramai gauti, abejonių nekilo.
„Per 35-erius veiklos metus „The Coca-Cola Foundation“ visuomenės švietimui skyrė daugiau nei 335 mln. dolerių. Tai įrodo, kaip smarkiai neabejingi esame visuomenės edukacijai bei tikime vietinėmis bendruomenėmis ir jų kuriamu pokyčiu. Viena iš „Coca-Cola“ kertinių strategijos užduočių yra moterų įgalinimas – siekiame iki 2020 metų į šį procesą įtraukti per 5 mln. moterų visame pasaulyje. Džiaugiamės, jog Lietuva yra pasirengusi prisidėti. Itin svarbu turėti stiprų ir patikimą vietos partnerį kaip „Junior Achievement Lietuva“, kurio iniciatyvos skatina moteris steigti ir auginti savo verslus bei tapti darbdavėmis, taip pat nagrinėja jų galimybes skaitmeninėje pramonėje. Partnerystė su „Junior Achievement Lietuva“ mums tampa puikia priemone tikslui pasiekti, mat suteikta parama tapo reikšmingu indėliu į Lietuvos moksleivių ugdymą“, – sako N. Normak.
Lietuvoje veikiančios „Junior Achievement“ iniciatyvos tikslas – suteikti Lietuvos moksleiviams ekonomikos ir finansinio raštingumo žinių bei ugdyti jaunuolių verslumą ir inovatyvų mąstymą. Be to, šiais metais „Junior Achievement Lietuva“ aktyviai kolaboruoja su „Women Go Tech“ programa, skatinančia moteris atsigręžti į skaitmeninę rinką. Taigi įgyvendindami šių metų programą „The Coca-Cola Foundation“ paramą iniciatyvos autoriai skirs vyraujantiems mitams apie skirtingas profesijas griauti, pokalbiams apie lyčių stereotipus ir skatinimui semtis praktinės verslumo patirties.
Pasak organizacijos vadovės Andželikos Rusteikienės, įgyvendindant „Junior Achievement Lietuva“ projektą, šįmet ketinama aplankyti per 100 Lietuvos mokyklų ir pasiekti daugiau nei 5 tūkst. jaunuolių.
„Pastaraisiais metais „Junior Achievement“ atlikti tyrimai rodo, kad mokiniai, kurie dar mokyklos suole įgyja praktinės verslumo patirties, pasiekia geresnių akademinių rezultatų, kyla jų motyvacija mokytis, gerėja santykis tarp mokinio ir mokytojo. Vizitų mokyklose metu su mokiniais susitiks net 50 moterų, kurios šiandien save realizuoja technologijų srityje – jos mokiniams pasakos apie savo karjeros kelią, dalinsis patirtimi ir įžvalgomis apie šiandien vyraujančią darbo rinką. Dalis šių moterų taps programos „AcceleratorX“ programos mentorėmis, kurios metu vaikai kuria savo bendroves ar startuolius“, – pasakoja A. Rusteikienė.
Kiekvienais metais „The Coca-Cola Company“ tarptautiniam paramos fondui „The Coca-Cola Foundation“ skiria po 1 proc. metinio pelno. Gaunamas lėšas fondas kasmet skiria skirtingiems pasaulio šalių bendruomenės projektams. Iš viso „The Coca-Cola Foundation“ skirtingų šalių bendruomenių paramai skyrė jau 1 milijardą JAV dolerių. Lietuvoje fondas iki šiol buvo parėmęs dvi reikšmingas iniciatyvas.
Per 100 tūkst. eurų fondas skyrė LTOK įgyvendintoms programoms „Išjudink save“, kurių metu skirtingų šalies miestų ir miestelių bendruomenės dalyvavo sveikatinimo renginiuose. Taip pat fondo lėšomis dešimtyje savivaldybių įrengti bendruomenėms skirti daugiafunkciai lauko treniruokliai.
Rašyti komentarą