„Iš teigiamų žinių aktyviausiai komunikuotas Geros verslo praktikos įvedant eurą memorandumas (160 pranešimų), Eurobuso kelionė po Lietuvą (92) bei sprendimas didinti MMA ir gavėjų naudai apvalinti socialines išmokas (87). Neigiamą informaciją daugiausiai sudarė žinutės apie pažeidimus, nurodant prekių ir paslaugų kainas (112)", - sakė TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.
Daugiausiai, t.y. 39 proc. pranešimų, apie euro įvedima buvo paskelbta internete, 33 proc. spaudoje, 16 proc. TV ir 13 proc. radijuje. Regioninėje ir rajoninėje spaudoj publikuoti 1048 pranešimai, tai sudaro 75 proc. visos spaudoje skelbtos informacijos. Lyginant regionų ir rajonų žiniasklaidą, aktyviausiai euro tema buvo publikuota Klaipėdos apskrityje.
2014 m. rugpjūčio-lapkričio mėnesiais atlikto tyrimo metu buvo išanalizuota per 100 svarbiausių žiniasklaidos šaltinių, kuriuose pasirodė 4288 pranešimai, susiję su naujos valiutos įvedimu.
Rašyti komentarą