„Pokyčiai skirtingi, bet eksportuotojams paslaugos pabrango ir jiems dabar yra sunkiau. Kai buvo dideli krovinių srautai ir geros kainos vežti į Rusiją iš Vakarų Europos, buvo didelė transporto paslaugų pasiūla Lietuvos eksportui į Vakarus, todėl ir pervežimo kainos buvo mažos. Dabar, kai importo mažai ir kainos importuojant nukritusios, sukilo eksporto kainos“, – sako transporto ir logistikos paslaugų bendrovės „Finėjas“ komercijos direktoriusAidas Plaščinskas.
Transporto paslaugų brangimą jau porą mėnesių fiksuojančios bendrovės „Grigiškės“ vadovas Gintautas Pangonis sako, kad vežėjų kainos kyla tik eksportuojant gaminius į Vakarų Europą, o vežimas į Skandinavijos rinkas nebrangsta, net šiek tiek pinga.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Rašyti komentarą