Savo šeimos narių telefono numerius ir sąskaitas tvarkantis klaipėdietis Mantas redakcijai atsiuntė 2015 metų pradžioje ir pabaigoje pasirašytų sutarčių nuotraukas.
"Turėjau kas metus vis tęsiamą sutartį su "Tele2", garantavusią labai gerus tarifus. Jei dar nesibaigus paskambino konsultantė ir sutarėme, kad mainais ir pagal dar vienerius metus truksiančią sutartį man bus paliktos tokios pačios sąlygos, kurių nėra viešai siūlomuose planuose. Konsultantė informavo, kad kiekvienam numeriui vėl bus taikomas sutarties administravimo mokestis. Jis sieks po eurą. Grįžęs namo susiradau senąją sutartį, pasirašytą 2015-ųjų pradžioje, ir pastebėjau, kad "Tele2" neprabėgus net metams 1 litą, arba 29 euro centus, pavertė vienu euru", - stebėjosi mobiliojo ryšio tiekėjų elgesiu klaipėdietis.
Jis įtarė, kad siekiant užmaskuoti kainų kėlimą pakeistas ir mokesčio pavadinimas - "sutarties tęsimo mokestis" virto "vienkartiniu sutarties administravimo mokesčiu".
Pats Mantas paskambinęs "Tele2" darbuotojams išgirdo paaiškinimą, kad "tiesiog suvienodinti įvairūs iki tol buvę mokesčiai" ir dėl to jam taikomas pakilo nuo 29 euro centų iki euro.
Panašų paaiškinimą pateikia ir oficialūs "Tele2" atstovai. Bendrovės korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas tvirtino, jog situacija gan paprasta - esą praėjusių metų pradžioje klientas turėjo mokėti net 20 litų siekiantį administravimo mokestį, tačiau konsultantė jam pritaikė nuolaidą ir jis virto 29 euro centais (litu).
"Tokia nuolaida buvo taikoma gana retai - keliolikai procentų klientų. Per metus ją įsivertinome, buvo pradėta svarstyti, kad klientai, negaunantys tos nuolaidos, yra diskriminuojami. Be to, darėsi vis sunkiau atskirti, kam duoti litą, kam 20 litų, todėl administravimo patogumui buvo nuspręsta nustatyti standartinį 1 euro dydžio mokestį", - aiškino A. Baranauskas.
Jis tvirtino, jog jokiu būdu negalima teigti, jog buvo pakeistas valiutos ženklas - esą paslauga atpigo 6 kartus.
"Suprantu žmones, kurie anksčiau gavo nuolaidą ir jiems ta kaina padidėjo. Nuolaidos taikymas buvo vienas iš būdų paskatinti klientą apsispręsti dėl "Tele2" paslaugų, bet neaiškūs kriterijai ir sunkiai suvaldomas nuolaidų dalijimas privertė priimti tokį sprendimą", - tvirtino "Tele2" atstovas.
Rašyti komentarą