Plačiausią klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje valdantis bankas "Snoras" prašys klientų padėti išrinkti geriausius darbuotojus - rugsėjis banke yra skelbiamas "Klientų šypsenų mėnesiu". Taip siekiama motyvuoti tiesiogiai su klientais dirbančius specialistus atkreipti dar didesnį dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę kasdieniame darbe.
Pasak banko Mažmeninio verslo tarnybos direktorius Žoržo Šarafanovičiaus, daugiausia teigiamų atsiliepimų sulaukę banko darbuotojai ir padalinys akcijos pabaigoje bus apdovanoti specialiais prizais.
Apie "Klientų šypsenų mėnesį" banke SNORAS informuos vadybininkų segami specialūs ženkliukai, lipdukai. Darbuotojai, aptarnavę klientus, pasiūlys jiems palikti savo "šypseną" už patikusį aptarnavimą, užpildant mini anketą.
Bankas turi beveik 1,2 milijono banko klientų.
Bankas "Snoras" per devyniolika veiklos metų tapo vienu didžiausių Lietuvos bankų ir turi plačiausią teritorinį klientų aptarnavimo tinklą šalyje. Šių metų rugpjūčio 1 d. banko "Snoras" klientų aptarnavimo tinklą Lietuvoje ir užsienyje sudarė 257 padaliniai: 12 banko regioninių filialų (10 filialų Lietuvoje, po 1 filialą - Latvijoje ir Estijoje), 15 filialų skyrių (14 filialų Lietuvoje ir 1 filialas Latvijoje) ir 230 taupomųjų skyrių (mini bankas - "Snoriukas"). Bankas Lietuvoje turi 339 grynųjų pinigų išdavimo automatus. Bankas aptarnauja daugiau kaip 1 mln. 181 tūkst. klientų.
Rašyti komentarą