Su žurnalistais susisiekusi žinoma uostamiesčio muzikė Janina Neniškytė-Lyvens pasakojo, jog jau ne pirmą kartą tenka susidurti su lėtai dirbančiu paštu.
"Vieną kartą laukiau siuntinuko iš "Select" katalogo. Kai gavau pranešimą, kad jis pašte, nuskubėjau ten ir sužinojau, kad nuo pranešimo gavimo esą praėjo mėnuo ir mano siuntinukas buvo išsiųstas atgal. Po to dar vieną syk siuntą spėjau atsiimti ties riba. Paskutinį kartą laukiau mažo paketuko iš Vokietijos. Liepos 4-ąją sulaukiau pranešimo, bet pasiėmusi paketą pamačiau, kad Klaipėdoje jis buvo gautas dar birželio 29 dieną", - lėtai dirbančiu paštu skundėsi J. Neniškytė-Lyvens.
Moteris tvirtina, jog jai ne mažiau nepatogumų sukelia ir eilės Klaipėdos centriniame pašte - stovėjimas eilėse prie langelio jau tapo tradicija, o eilių sumažinti paštininkams nepavyksta jau daug metų.
Lietuvos pašto atstovų paklausus apie konkretų atvejį dėl siuntos iš Vokietijos sulaukėme bendresnio atsakymo, jog pastebima, kad, esant netvarkingoms gaunamų laiškų dėžutėms, jose paliekami informaciniai pranešimai ne visada pasiekia adresatus, nes yra nugvelbiami prašalaičių arba pasimeta tarp neadresuotos reklamos, kurią gyventojai dažnai neperžiūrėję išmeta.
"Gyventojams periodiškai tikrinantis savo gaunamų laiškų dėžutę, pasitaiko ir tokių atvejų, kad pavėluojama atsiimti siuntą, nes, suėjus siuntos saugojimo pašte terminui, ji grąžinama atgal siuntėjui", - tvirtino pašto atstovas spaudai Tomas Bašarovas.
Beje, paštininkai siūlo modernų būdą būti informuotiems apie atkeliavusias siuntas: jei ant siuntos bus užrašytas mobiliojo telefono numeris arba el. pašto adresas, gavėjas SMS žinute arba el. paštu nemokamai sulauks pranešimo apie atkeliavusią siuntą.
"Įprasti popieriniai informaciniai pranešimai ir toliau bus pristatomi pašto siuntų gavėjams", - pažymėjo T. Bašarovas ir įspėjo, kad žinutėmis bus siunčiami pranešimai tik apie gautas siuntas, o siuntėju bus nurodytas "LPastas". Kilus įtarimams, kad kažkas SMS žinute ar el. laišku bando apgauti, reikėtų susisiekti Lietuvos pašto informacijos telefonu 8 700 55 400.
Dėl eilių Klaipėdos centriniame pašte taip pat nesulaukėme konkretaus atsakymo - esą tiek minėtame, tiek kituose paštuose didžiausių klientų srautų sulaukiama per pietus ir po darbo valandų, tad tuo metu centriniame pašte dirba visi 3 veikiantys "langeliai". Nenorintiems laukti siūloma naudotis savitarnos terminalais.
Rašyti komentarą