Saulius Skvernelis: „Lietuvos geležinkeliai“ bus „vakarietiška“ įmonė

Saulius Skvernelis: „Lietuvos geležinkeliai“ bus „vakarietiška“ įmonė

Premjeras Saulius Skvernelis sako, jog valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ bus „vakarietiška“ įmonė, teikianti naudą valstybei. Susisiekimo ministras Rokas Masiulis mano, kad skaidrios ir efektyviai veikiančios įmonės standartus geležinkeliai gali pasiekti per šią Vyriausybės kadenciją.

„Aš manau, jog („Lietuvos geležinkelių“ - BNS) laukia normalios, vakarietiškos, skaidriais principais valdomos, pelningos ir duodančios didžiulę pridėtinę vertę valstybei įmonės ateitis“, - pirmadienį po susitikimo su R.Masiuliu ir geležinkelių vadovu Mantu Bartuška žurnalistams sakė S. Skvernelis.

Premjeras tiksliai neįvardino, kada „Lietuvos geležinkeliai“ gali pasiekti „vakarietiškus“ standartus.

„Aš manau, kad pirmieji žingsniai yra padaryti, kai kalbame apie įmonės valdymą. Orientuojamės į visišką politinį nepriklausomumą nuo suformuotos valdybos. Pagrindinis šios įmonės tikslas yra efektyvumas ir uždirbama pelnas. Dar reikia žiūrėti, kad būtų ieškoma naujų rinkų ir klientų“, - teigė S. Skvernelis.

Premjeras teigė, kad praėjusi Vyriausybė tikriausiai neturėjo noro modernizuoti „Lietuvos geležinkelių“ veiklą.

„(Praėjusi Vyriausybė - BNS) matyt nenorėjo. Atsakymas labai paprastas. Turbūt nebuvo noro arba buvo kitoks mąstymas ir matymas. Aš manau, kad mes neturime pasirinkimo, kai kalbame apie visas valstybės valdomas įmones“, - kalbėjo S. Skvernelis.

R.Masiulis žurnalistams sakė, kad „vakarietiškus“ skaidrumo ir efektyvumo standartus „Lietuvos geležinkeliai“ turėtų pasiekti per šią Vyriausybės kadenciją.

„Dabar po truputį renkama nauja administracija, nauji vadovai su vakarietiška patirtimi ir norima iš tokios post-sovietinės įmonės padaryti modernią, europietišką įmonę. Manau, kad per pirmus metus matysis jau kažkokie rezultatai, bet per kadenciją matysime veikiančią gerą bendrovę“, - teigė susisiekimo ministras.

Jo nuomone, dabar pagrindinė užduotis yra efektyvinti „Lietuvos geležinkelių“ veiklą ir gerinti jos valdymą.

„Mes matėme, kad įmonė buvo prastai valdoma, daugybė skandalų. Viešųjų pirkimų tarnyba turėjo daug nuogastavimų dėl neskaidriai vykdomų pirkimų ir vidinių sandorių, todėl geležinkeliuose buvo daromos permainos pirmoje eilėje ir viską reikėjo keisti kuo greičiau“, - sakė R. Masiulis.

Naujuoju susisiekimo ministru pradėjus dirbti R.Masiuliui iš „Lietuvos geležinkelių“ vadovo posto pasitraukė ilgametis įmonės vadovas Stasys Dailydka. Gruodžio viduryje bendrovės vadovu paskirtas M. Bartuška, iki tol vadovavęs bendrovei „Klaipėdos nafta“. Po to iš pareigų atleisti trys „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojai, pakeistos bendrovės ir jos valdomų antrinių įmonių valdybos, įgyvendinti kiti bendrovės valdymo pokyčiai.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder