Lapkritį vykstanti nuolaidų akcija "Jamam", kai vieną dieną prekės parduodamos su iki 50 proc. nuolaida, tradiciškai žymi Kalėdų sezono didžiausiuose Lietuvos prekybos ir pramogų centruose pradžią.
Šiemet Vilniaus "Akropolyje" per "Jamam" pirko daugiau nei 74 tūkst. žmonių, Kauno "Akropolis" sulaukė 66 tūkst., Klaipėdos "Akropolis" - 61 tūkst., Šiaulių "Akropolis" - 42 tūkst. pirkėjų.
Pasak Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių "Akropolius" valdančios bendrovės "Akropolis LT" Nuomos skyriaus vadovės Renatos Jakubčionienės, nuolaidų diena "Jamam" jau tapo tam tikra mažmeninės prekybos tradicija, kurios pirkėjai laukia ir kuriai ruošiasi.
"Matome, kad pirkimas per "Jamam" yra labai racionalus, o sprendimai, kuriuos priima pirkėjai - pasverti. Pirmiausia yra perkamos prekės, kurių žmonėms tikrai reikia ir kurioms taikomos didžiausios nuolaidos. Dažnai jos būna iš anksto apžiūrėtos. O jau po to dalis sutaupytų pinigų yra skiriama dovanoms", - sako R. Jakubčionienė.
Skaičiuojama, kad "Jamam" nuolaidų dienos metu pirkėjai dėl taikomų nuolaidų sutaupo iki keliolikos milijonų litų. "Jamam" akcija yra puikiai žinoma ir kaimyninėse šalyse - į Vilniaus "Akropolį" per ją atvyksta daug pirkėjų iš Baltarusijos, į Klaipėdos "Akropolį" - pirkėjai iš Rusijos Kaliningrado srities, o į Šiaulių "Akropolį" - latviai.
"Populiariausios prekės šiemet buvo buities apyvokos daiktai, namams skirtos prekės, buitinė technika, žaislai. Nuo 2 iki 10 kartų išaugo ir drabužių bei avalynės parduotuvių apyvartos", - sako Vilniaus "Akropolio" valdytojas Česlovas Urbonavičius.
Populiariausia Lietuvoje nuolaidų diena "Jamam" tradiciškai vyksta du kartus per metus - gegužės ir lapkričio mėnesiais - ir pritraukia daugiau nei 200 tūkstančių pirkėjų. Pirmoji "Jamam" įvyko 2009 m. gegužę.
Rašyti komentarą