„Sodra" perspėja gyventojus, kad išaiškėjo naujas būdas, kuriuo bandoma piktnaudžiauti „Sodros" klientų pasitikėjimu. Panevėžyje pasitaikė keletas atvejų, kai žmonės gauna neva „Sodros" darbuotojų siųstus laiškus apie dėl kompiuterinės klaidos susidariusią socialinę išmoką už praėjusius kelerius metus, kurią atgauti esą galima susimokėjus tam tikrą mokestį.
Laiškais gyventojai informuojami apie jiems neva priklausančias išmokas - 517,50 euro, kuriuos per 2 savaites galima gauti sumokėjus 30 eurų, padengiančius registracijos mokestį, pašto išlaidas ir net teisininko, „atlikusio savo darbą, kad jus pasiektų jūsų pinigai" užmokestį.
„Kol kas tokių atvejų kituose miestuose ar regionuose nepasitaikė, tačiau tokių ar panašių laiškų sulaukusius gyventojus raginame būti atidžius ir kritiškus.
Pabrėžiame, kad „Sodra" niekada neprašo susimokėti mokesčių už būsimas išmokas, o pranešdami apie jas mes visada pateikiame tikslią informaciją, kokia tai išmoka, kodėl ji susidarė. Visi pranešimai būna pasirašyti ir antspauduoti, su oficialiais institucijos rekvizitais", - sakoma „Sodros" pranešime.
„Sodra" ragina savo klientus nepasitikėti sukčiais ir pastebėjus įtartiną informaciją ją pasitikrinti bei nedelsiant pranešti policijai.
Rašyti komentarą