Palangos oro uostas netenkina lūkesčių

Palangos oro uostas netenkina lūkesčių

Bliūkšta Vakarų Lietuvos regiono savivaldybių planai per Palangos oro uostą didinti regiono pasiekiamumą. Oro uostas, į kurį investuota milijonai litų ES paramos, išnaudoja apie 40 proc. pajėgumų. 

Palangos oro uosto pajėgumas – 300 tūkst. keleivių per metus. Keleivių pervežimas netgi mažėja: pernai jų buvo pervežta beveik 128 tūkst. Lt, o tai yra 2 proc. mažiau negu 2012 metais.

Klaipėdos regiono savivaldybės Palangos oro uosto skrydžių rinkodarai jau dvejus metus iš eilės savo biudžetuose nusimato lėšų, kurių iki šiol nepanaudojo nė lito. Buvo tikėtasi naujų krypčių skrydžių į Londoną, Vokietiją. Londono kryptis 2012 metais buvo pasirinkta prioritetine. „Jeigu ir toliau niekas nesikeis, nebus nė vienos naujos krypties skrydžių, ateityje bus sudėtinga įtikinti savivaldybių tarybas vėl numatyti lėšas minėtoms reikmėms“, - įsitikinęs Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.

Susirūpinimą dėl Palangos oro uosto sąstingio Klaipėdos regiono savivaldybių merai išsakė ir Premjerui Algirdui Butkevičiui per Kretingoje neseniai vykusį Klaipėdos regiono tarybos susirinkimą.

„Aš nepritariu tiems, kurių manymu trijų oro uostų Lietuvai yra per daug. Sutinku, kad dėl Palangos oro uosto reikia aktyvesnės politikos“, - kalbėjo A. Butkevičius, pažadėjęs Palangos oro uosto skrydžių plėtrą, Vakarų Lietuvos regiono pasiekiamumo oro transportu didinimą dar kartą aptarti su susisiekimo ministru bei viceministru.

Lietuvoje įdiegtas oro uostų centralizuotas valdymo modelis, tačiau dėl jo Klaipėdos regiono savivaldybių vadovai priekaištų neturėjo. Šį modelį V. Grubliauskas dargi pavadino perspektyviu.

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder