Nuo "Freshtravel" bankroto nukentėję turistai gali kreiptis dėl kompensacijų
Turizmo departamento išplatintame pranešime rašoma, kad per tris mėnesius surinkti prašymai bus tenkinami proporcingai patirtoms išlaidoms, nepriklausomai nuo prašymo pateikimo datos. Apie konkrečius kompensacijų dydžius departamentas žada skelbti atvirai, įvertinęs nukentėjusių turistų mastą. Prašymus dėl pinigų grąžinimo piliečiai gali teikti kelionių agentūroms, jei "Freshtravel" paslaugas pirko per tarpininkus. Kreiptis tiesiogiai į Turizmo departamentą galima tik tuo atveju, jei kelionė buvo pirkta tiesiai iš "Freshtravel". Detalesnę informaciją nukentėjusiesiems pateikia Turizmo departamento internetiniame tinklapyje.
Departamentas dėl staigaus "Freshtravel" bankroto taip pat kreipėsi į Generalinę prokuratūrą. Prokuratūros Komunikacijos skyriaus vedėja Elena Martinonienė ELTAI patvirtino, kad prašymas buvo gautas pirmadienį, šiuo metu renkama informacija, kuria remiantis bus nuspręsta ar yra pagrindo pradėti tyrimą. Anot E. Martinonienės, šis procesas gali užtrukti iki 10 dienų.
ELTA primena, kad "Freshtravel" savo partnerius apie veiklos nutraukimą įspėjo penktadienio popietę. Įmonei tapus neveiksnia, jos paslaugomis pasinaudoję ir Madeiroje bei Egipte įstrigę turistai savaitgalį saugiai grįžo į Lietuvą.
Rašyti komentarą