Informacinė medžiaga bus skelbiama interneto portaluose, nacionalinėje ir regioninėje spaudoje. Kampanijos tikslas – skleisti informaciją apie neteisėtos cigarečių prekybos apimtis bei neigiamas pasekmes ir skiepyti visuomenės nepakantumą šešėlinei ekonomikai.
2010 metais Lietuvos cigarečių rinkoje nelegali dalis sudarė 42,2 proc. , valstybė prarado apie 380 mln. Lt nesurinkto akcizo mokesčio .
Šie metai dar nesibaigė, tačiau 2011 m. antrojo ketvirčio rinkos tyrimo rezultatai, palyginus su 2010-aisiais rodo, jog situacija rinkoje šiek tiek gerėja, tačiau ir šiandien kas trečia suvartota cigaretė yra nelegali . Preliminariais paskaičiavimais tai - apie 300 milijonų Litų nesurinktų akcizo mokesčių bei apie 77 mln. Litų PVM, o tai yra beveik pusė metinio Lietuvos Policijos departamento biudžeto .
Prekyba kontrabandiniais tabako gaminiais žlugdo tūkstančius šalies prekybininkų, o nesumokėti akcizo mokesčiai ir PVM daro didelę žalą visai Lietuvos ekonomikos plėtrai.
"Ši informacinė kampanija yra svarbus žingsnis siekiant sumažinti nelegalią prekybą cigaretėmis, tačiau tikslui pasiekti būtinos sutelktos ir nuolatinės pastangos. Reikšmingus pokyčius nulems iš vienos pusės visuomenės nepakantumas kontrabandai, o iš kitos pusės glaudus bendradarbiavimas ir keitimasis informacija tarp Lietuvos Vyriausybės, pramonės atstovų ir kitų suinteresuotųjų šalių", - sakė Aušra Balčiūnienė, Philip Morris Baltic Korporacijos reikalų direktorė.

Rašyti komentarą