„Nepaliečiai pirmenybę teikia importuojamai produkcijai, o ne vietinių gamintojų prekėmis. Lietuva turi galimybę pasiūlyti puikią kokybę ir daug konkurencingesnes kainas nei Centrinės Europos šalys, tokios kaip Vokietija ar Prancūzija. Mūsų šalį itin domina techninė, inžinerinė ir žemės ūkio produkcija“, - teigė Naresh Shrestha, nepaliečių delegacijos vadovas ir ICC Nepal valdybos narys. Jis taip pat paminėjo „Saulės“ traukinio svarbą, kuris sujungia Aziją su Europa ir yra vienas iš pagrindinių Lietuvos privalumų.
Lietuvos verslo konfederacija dar pernai pasirašė bendradarbiavimo sutartį su ICC Nepal, siekdama skatinti dvišalį bendradarbiavimą ir atverti kelius Lietuvos įmonėms į mažiau populiarias, bet didelį potencialą turinčias rinkas. „Nepalas – tolima šalis ir mažai pažįstama Lietuvai ir Lietuvos verslui. Tačiau tai potenciali, 30 mln. vartotojų turinti rinka, ir vartai į milžiniško potencialo kaimynines šalis – Kiniją ir Indiją“, - sako Algimantas Akstinas, Lietuvos verslo konfederacijos generalinis direktorius.
Su Nepalo verslininkais glaudžiai bendradarbiaujančios Lietuvos aprangos ir tekstilės įmonių asociacijos prezidentas Linas Lasiauskas teigia, kad Nepalui galime tapti strateginiu partneriu, atveriančiu kelius į visą Europą. „Nepaliečiai labai susidomėję ir itin draugiškai nusiteikę Lietuvos atžvilgiu. Labiausiai jie domisi rankų darbo dirbinių eksporto galimybėmis, nes ši pramonės šaka Nepale itin išvystyta. Tuo tarpu iš Lietuvos būtų linkę importuotis produkciją, kuri jų šalyje negaminama, ypač elektronikos, inžinerijos pramonės gaminius“.
Forumo metu aptartos ir abipusio turizmo vystymo galimybės. Kaip teigia p. Akstinas, gal ir nenustebinsime Nepalo gyventojų savo šalies kraštovaizdžiu, bet Lietuva gali pasiūlyti unikalių turizmo galimybių, medicinos ir sveikatinimo paslaugų, dėl kurių turtingi Rytų šalių gyventojai paprastai vyksta į Vakarų Europą.
Rašyti komentarą