„Ryanair“ vadovas idiotais pavadino visus keleivius, kurie nesutinka mokėti baudos už tai, kad patys neatsispausdino savo įlaipinimo bilietų.
Esą keleiviai, kurie atvyksta į oro uostą neatsispausdinę įlaipinimo bilietų, yra „kvailiai“. O „Ryanair“ turi teisę už kiekvieną bilieto atspausdinimą jau oro uoste reikalauti po 60 svarų sterlingų (262 litus), nes keliautojai „patys susimovė“.
M. O’Leary išsiliejo po to, kai „Ryanair“ verslo metodais viešai pasiskundė britė Suzy McLeod. Ji buvo priversta sumokėti 236 svarus (1031 litą) už savo, savo tėvų ir dviejų vaikų bilietus, kad galėtų parskristi į Jungtinę Karalystę iš Ispanijos miesto Alikantės.
35 metų S. McLeod sukritikavo „Ryanair“ taisykles. Ji esą neturėjo galimybės atsispausdinti bilietų per 15 dienų trukusias šeimos atostogas Ispanijoje.
Pasipiktinusią moterį tuomet parėmė net 350 tūkst. socialinio tinklo „Facebok“ vartotojų, kurie vienas po kito ragino pigių skrydžių bendrovę keisti drakoniškas taisykles. Tačiau M. O’Leary nutraukė bet kokias diskusijas išvadindama S. McLeod „idiote“.
„Motina sumokėjo 200 svarų (874 litus) už tai, kad pasielgė idiotiškai ir neperskaitė mūsų bilietų įsigijimo taisyklių. Manome, kad ponia S. McLeod už kvailumą turėtų sumokėti dar 60 svarų“, – pareiškė M. O’Leary.
„Ryanair“ vadovo teigimu, britė galėjo atsispausdinti įlaipinimo bilietus interneto kavinėje ar paprašyti draugų, kad atspausdintus bilietus jai atsiųstų faksu.
„Užuot tai padariusi, ji grįžta namo ir internete šaukia, kad mes turime pakeisti savo politiką. Neturime to daryti, - aiškino M. O’Leary. – Ačiū, ponia S. McLeod, bet susimovėte jūs, o ne mes. Visi bilietų neatsispausdinantys keleiviai gali atsiknisti.“
Rašyti komentarą