Įvertinusi praėjusių dešimtmečių patirtį dėl vagonų neefektyvaus panaudojimo ir jų paklausos padidėjimo derliaus nuėmimo metu, bendrovė teiks grūdų vežimo organizavimo kompleksines paslaugas: vagonų bei lokomotyvų nuomą ir kitas ekspedijavimo bei organizavimo paslaugas.
"Bendrovė turi per 1000 grūdinių vagonų. Per metus jie panaudojami tik keturis mėnesius. Todėl šiais metais pritaikant organizacines-technines priemones ir papildomai pasitelkus Lietuvos ekspeditorių įmones buvo sukurtas papildomas darbas vagonams atvežant grūdus iš Kazachstano į Klaipėdos uostą. Tuo pačiu Lietuvoje pasirašius sutartis su grūdų eksportuotojais ir panaudojant papildomas organizacines-technines priemones vagonų apyvarta bus sumažinta nuo 6 iki 2 parų. Taigi su trigubai mažesniu vagonų kiekiu bus pervežta tris kartus daugiau grūdų. Tiek bendrovė, tiek ir grūdų eksportuotojai gaus didelę ekonominę naudą", - teigiama "Lietuvos geležinkelių" išplatintame pranešime.
Bendrovės teigimu, iki šios dienos su grūdų eksportuotojais ir ūkininkais nepasirašyta nė viena sutartis, todėl prašoma jų skubiai kreiptis į Krovinių vežimo direkcijos komercijos departamentą dėl sutarčių pasirašymo.
"Lietuvos geležinkeliai", įvertinę daugelio metų problemą dėl grūdų eksportavimo ir sandėliavimo bei vystydami viešuosius logistikos terminalus (VLC) šiemet užsakys studiją, kaip reikėtų spręsti šią problemą. Studijos tikslas - išnagrinėti Lietuvoje esančių grūdų elevatorių sandėliavimo ir apdorojimo pajėgumus, taip pat ir grūdų priėmimo punktų pajėgumus.
Gavus šios studijos rezultatus, bus kuriama papildoma logistikos grandinė geležinkelio stotyse: steigiami kilnojamieji grūdų supirkimo punktai, viename ar keliuose VLC terminaluose bus pastatytas grūdų apdorojimo ir sandėliavimo elevatorius. Bendrovės manymu, taip būtų išspręsta trūkstamų pajėgumų superkant ir apdorojant grūdus Lietuvoje problema.
Rašyti komentarą