Lietuvoje populiariausių prekės ženklų dešimtuke senbuvius keičia rinkos naujokai

Lietuvoje populiariausių prekės ženklų dešimtuke senbuvius keičia rinkos naujokai

Baltijos šalyse balandį atliktas populiariausių prekių ženklų tyrimas rodo, kad Lietuvoje sparčiai susiformavo palankumas rinkos naujokams: du neseniai mūsų šalies rinkai pristatyti prekės ženklai - „Telia“ ir „Lidl“ - iš populiariausiųjų dešimtuko išstūmė pasaulinių gamintojų prekės ženklus „Nike“ ir „Apple“. Šiuos rezultatus pirmadienį skelbia tyrimą kartu su partnerėmis atlikusi sociologinių ir rinkos tyrimų bendrovė „TNS Emor“.

Nors jau antrus metus iš eilės Lietuvoje lyderių trejeto neapleidžia tie patys trys prekės ženklai - internetinių paslaugų bendrovės „Google“, „Facebook“ ir prekybos tinklas„Maxima“, - likusiose dešimtuko pozicijose šiemet matyti pokyčių. Į 7-ąją poziciją įsiveržė kitas prekybos tinklas „Lidl“. Jo prekės ženklas tapo vienu iš Lietuvos gyventojų favoritų, nors „Lidl“ parduotuvės šalyje pradėjo veikti mažiau nei prieš metus. „TNS Emor“ rinkos tyrimų eksperto Aivaro Vogo (Aivar Voog) teigimu, tai, kad „Lidl“ prekės ženklas dešimtuke atsirado taip greitai, rodo, jog jis atitiko vartotojų lūkesčius ir jo populiarumas Lietuvoje dar gali augti.

Kitas naujas ženklas, pasirodęs Lietuvoje ir iškart patekęs į populiariausiųjų dešimtuką, - tai atsinaujinęs bendras telekomunikacijų bendrovių „Teo“ ir „Omnitel“ prekės ženklas „Telia“. Jis matomas paskutinėje Lietuvos dešimtuko vietoje, tačiau gyventojai su juo susipažino tik prieš keletą mėnesių.

Palyginti su 2016 m., elektronikos gamintojo „Samsung“ prekinis ženklas šiemet iš 5-osios vietos pasitraukė į 6-ąją, užleisdamas savo poziciją socialiniam tinklui „Youtube“. Pastebimas finansinių paslaugų teikėjo prekės ženklo „Swedbank“ populiarumo augimas - Lietuvoje jis iš 10-os šoktelėjo į 8-ą poziciją. Tiesa, „Swedbank“ prekės ženklas Latvijoje ir Estijoje dar populiaresnis - šiose šalyse jis patenka į pirmąjį trejetą. 

A. Vogas teigia, kad nors visose Baltijos šalyse populiariausių prekės ženklų lyderių trejetai skirtingi, respondentų nuomonė dėl „Google“, „Swedbank“ ir „Facebook“ sutapo. Lietuvos, Latvijos ir Estijos apklausų rezultatai užtikrino šiems prekės ženklams pozicijas kiekvienos šalies dešimtuke. „TNS Emor“ atstovas taip pat pastebi, kad kai kurie prekių ženklai dešimtuke pozicijas išlaiko ne vieną dešimtmetį. 

Tyrimas buvo atliktas apklausiant po 1000 15-74 m. amžiaus respondentų kiekvienoje Baltijos šalyje. Lietuvoje apklausą atliko rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“. 

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder