Lietuviams sultys per brangios

Lietuviams sultys per brangios

Šią vasarą lietuviai labiausiai perka vandenį, limonadą, šaltą arbatą ir vis rečiau renkasi už juos brangesnes vaisių sultis, rašo „Lietuvos žinios”.

Rinkos tyrimų bendrovės "Nielsen" duomenimis, karbonizuotų gaiviųjų gėrimų rinka per metus nuo 2011-ųjų gegužės iki 2012-ųjų balandžio, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, pagal parduotų gėrimų vertę išaugo 8,7 proc., o pagal kiekį - 2,4 proc.

"Vidutinės kainos kilimas 6,2 proc. lėmė spartesnį rinkos vertės augimą. Reikia pabrėžti, kad ši produktų kategorija, kaip ir stiprieji gėrimai bei cigaretės, per pastarosios krizės metus buvo gerokai susitraukusi", - sakė "Nielsen" vadovas Baltijos šalims Artūras Urbonavičius.

"Nielsen" duomenimis, apie 70 proc. Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkos užima maždaug 10 prekės ženklų. Daugiausiai parduodama "Coca-Colai", "Pepsico", "Olvi" grupei, "Druskininkų Rasai", "Gubernijai", "Kalnapilio-Tauro" grupei priklausančių produktų.

 

 

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder