Šiuo įstatymo projektu siūloma sudaryti teisines sąlygas reorganizuoti valstybės įmonę „Kauno aerouostas“ ir valstybės įmonę Tarptautinį Palangos oro uostą, prijungiant jas prie reorganizavime dalyvaujančios valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto, kuriai po reorganizavimo pereitų visos reorganizuojamų valstybės įmonių teisės ir pareigos. Tokiu būdu siekiama optimizuoti ir sumažinti reorganizavimo procese dalyvaujančių valstybės įmonių valdymo išlaidas ir suformuoti efektyvų oro uostų valdymo modelį, leidžiantį darniai plėtoti tarptautinius Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus.
Komitetas taip pat apsvarstė Aviacijos įstatymo 14 ir 42 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo priedo pakeitimo ir papildymo įstatymo projektą Nr. XIIP-811. Šiuo teisės aktu siekiama panaikinti teisinį pagrindą Vyriausybei tvirtinti skrydžių taisykles ir nustatyti, kad Lietuvos Respublikoje skrydžiai vykdomi vadovaujantis Europos Komisijos įgyvendinimo reglamente 923/2012 nustatytomis skrydžių taisyklėmis. Komitetas po svarstymo pritarė iniciatorių pateiktam įstatymo projektui.
Posėdyje svarstytas ir Aviacijos įstatymo 66 straipsnio ir Įstatymo priedo pakeitimo ir papildymo įstatymo projektas Nr. XIIP-874, kurio tikslas – siekiant įgyvendinti Reglamento (ES) Nr. 1082/2012 nuostatas, numatyti, kad tik nepriekaištingos reputacijos asmenys gali turėti Europos Sąjungos aviacijos saugumo tvirtintojo pažymėjimą.
Komitetas, atsižvelgdamas į Seimo nario Kazimiero Kuzminsko pasiūlymą, patikslino nepriekaištingos reputacijos nustatymo reikalavimus ir pritarė patobulintam Aviacijos įstatymo pakeitimo projektui Nr. XIIP-874 bei komiteto išvadoms.
Rašyti komentarą