Anot "Sodros" Klaipėdos skyriaus direktoriaus Valdemaro Anužio, klientai netrukus visais iškilusiais klausimais bus aptarnaujami vieno langelio principu naujai suformuotame Klientų aptarnavimo skyriuje, pagrindiniame įstaigos pastate Smiltelės gatvėje.
"Nors mes esame įsikūrę dviejose vietose, tačiau dviejų skyrių mes įkurti negalime. Tam tiesiog nėra fizinių pajėgų", - apie vykdomą reorganizaciją sakė V. Anužis.
Vis dėlto, anot jo, Pašalpų ir nedarbingumo kontrolės skyriaus erdvės neliks aptuštėjusios. Čia uždaru režimu ir toliau darbuosis esamo skyriaus specialistai, taip pat bus įkeltos dar ir kitos tarnybos.
Kam reikalingi šie pokyčiai? Anot Klaipėdos skyriaus direktoriaus, "Sodra" tokiu būdu siekia įvykdyti pagrindinę misiją - užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą.
Paklaustas, ar permainas pajus ir kitų "Sodros" skyrių klientai, V. Anužis teigė, jog reorganizacija palies tik besikreipiančius dėl pašalpų asmenis. Kiti naujo skyriaus atsiradimo nė nepajus.

Rašyti komentarą