„Praėję metai buvo tikrai nelengvi, didžiausią įtaką darė sudėtinga situaciją pasaulio trąšų rinkoje, taip pat trečiame ketvirtyje buvo uždaryta keltų linija Klaipėda – Zasnicas, dėl to netekome dalies krovinių srauto“, - sako KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.
Pasak KASCO vadovo teigiamos tendencijos yra grūdų eksporto srityje. Pilnai pasiteisino 2011 metais įvykdytas grūdų terminalo plėtros projektas. Padidinus terminalo pajėgumus, buvo išspręstos grūdų sukaupimo klausimas, nebeliko vagonų stygiaus piko metu. KLASCO grūdų ir grūdinių kultūrų krova pernai augo daugiau nei 15 procentų. Gero grūdų derliaus tikimasi ir šiemet.
„2014 metai KLASCO bus ypatingi. Planuojame baigti įgyvendinti vieną stambiausių investicinių projektų įmones istorijoje - antrą metų ketvirtį turi pradėti dirbti naujas birių trąšų sandėlis ir technologinės trąšų iškrovimo-pakrovimo linijos,“ – teigia A.Pauža.
Iš viso per dvejus metus į trąšų terminalo plėtrą bus investuota apie 70 milijonų litų. Investicijos atliktos laiku, pagrindiniai partneriai, trąšų gamintojai Lietuvoje ir Baltarusijoje, jau informavo apie planus didinti savo produkcijos eksportą per Klaipėdos uostą.
Taip pat šiemet turi būti baigta Uosto direkcijos vykdoma dar dviejų giliavandenių krantinių rekonstrukcija.
„Ne paslaptis, kad dėl techninių galimybių ankstesniais metais buvome priversti atsisakyti dalies krovinių, tačiau šiemet tikimės, kad situacija pagerės. Planuojame, kad šių metų krova bus tokia pat, kaip ir 2012 metais“, - sako A.Pauža.
Anot jo, 2013 metų pabaigoje pasirašyta nauja kolektyvinė sutartis. Ji galios iki 2016 metų pabaigos. Joje yra išsaugotos visos iki šiol kompanijoje buvusios socialinės garantijos.
Rašyti komentarą