Pasak UAB "O. W. Bunker Klaipėda" (akcininkai Danijoje) direktoriaus Olego Borščevskio, Klaipėdos uoste beliko viena bunkeriavimo kompanija, laivus aprūpinanti visų rūšių kuru. Per mėnesį ji aptarnauja 80-100 laivų.
Iki šiol bendrovė savo kuro atsargas laikė vienoje iš AB "Klaipėdos nafta" talpyklų. Tačiau nuo kitų metų kovo tokios galimybės ji neturės. Klaipėdos uostas gali netekti galimybės iš dalies pigiau gauti mazuto.
Pasak O. Borščevskio, visų pirma dėl to nukentėtų AB "DFDS Seaways" keltai. Vokietijos uoste Zasnice laivai nebunkeriuojami, tad neturėdami kuro turės ilgai laukti, kad galėtų išplaukti. Be to, kartais laivai, kurie remontuojami Klaipėdoje, prašo laikinai palaikyti jų kuro atsargas.
"O. W. Bunker Klaipėda" reikėtų turėti 13 tūkst. t kuro. Likusi su 6 tūkst. t ji nebeišsilaikytų. Todėl bunkeriavimo kompanija norėtų, kad nors viena talpykla būtų palikta "Klaipėdos naftoje".
Žinia, "Klaipėdos nafta" griauna savo talpyklas ir rekonstruoja. Vietoj šešių mažų bus statomos dvi didelės. Anot "Klaipėdos nafta" atstovo, tos talpyklos statytos 1959-aisiais, jas būtina rekonstruoti ir bunkeriavimo kompanijos norus tenkinti nėra galimybės.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo manymu, ko gero, kompanijai "O. W. Bunker Klaipėda" teks pačiai investuoti ir pasistatyti savo talpyklą, tik reikia surasti vietą Klaipėdos uoste.
Tarybos posėdyje dalyvavęs AB Vakarų laivų gamyklos (VLG) generalinis direktorius Arnoldas Šileika čia neįžiūrėjo jokios problemos. Tokia talpykla gali atsirasti ir VLG nuomojamoje teritorijoje.
Todėl uosto vadovas viliasi, kad Klaipėda liks tarp tų uostų, kuriuose bus galima laivus bunkeriuoti mazutu. Šiuo klausimu Uosto taryba atliko tarpininkės vaidmenį.
Rašyti komentarą