Tokios perspektyvos paaiškėjo po bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ir Turkijos ekspeditorių ir logistikos specialistų organizacijos „BALO“ atstovų susitikimo, kuriame pasirašyta dvišalė krovinių ekspedijavimo sutartis.
„Atsižvelgiant į krovinių gabenimo traukiniu „Vikingas“ trukmę bei taikomą bendrą visų šalių suderintą tarifų politiką, traukinio maršrutas iš Turkijos per Bulgariją ir Rumuniją ne tik būtų puiki alternatyva maršrutui per Juodąją jūrą, bet ir dar labiau praplėstų šio projekto geografiją bei leistų ženkliai padidinti šiuo traukiniu vežamų krovinių apimtis“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas plėtrai Saulius Stasiūnas.
Šalys sutarė iki kitų metų vasario 1 dienos paleisti bandomąjį traukinį maršrutu Tekirdahas (Turkija) – Draugystės stotis (Klaipėda). Planuojama, kad nuo liepos 1 dienos konteinerinis traukinys šiuo maršrutu kursuos kas savaitę.
Manoma, kad organizacija „BALO“ taps pagrindine intermodalinio konteinerinio traukinio „Vikingas“ operatore Turkijoje.
„Vikingas“ yra bendras Lietuvos, Baltarusijos ir Ukrainos geležinkelių projektas, sujungiantis Baltijos ir Juodąją jūras. 1734 km ilgio maršrutu vežami universalūs ir specializuoti konteineriai.
„Vikingas“ tarp Ukrainos ir Lietuvos kursuoja du kartus per savaitę, kelionė trunka 52 valandas.
Rašyti komentarą