Į "Vakarų ekspreso" redakciją kreipėsi klaipėdietė ponia Ingrida. Moteris teigė iš prekybos centre "Akropolis" įsikūrusios, juvelyriniais dirbiniais prekiaujančios parduotuvės "Senamiesčio magija" įsigijusi brangią, tačiau nekokybišką apyrankę. Už "Swarovski" kristalais inkrustuotą papuošalą klaipėdietė sumokėjo 629 litus, tačiau nauju daiktu džiaugėsi neilgai. Anot jos, apyrankė sulūžo tos pačios dienos vakarą, nespėjus net išeiti iš namų.
Kitą dieną moteris nunešė papuošalą į parduotuvę ir parašė prašymą dėl prekės grąžinimo. Po dešimties dienų gautame atsakyme buvo siūloma atlikti kokybės vertinimą. Dėl galimo neobjektyvumo ponia Ingrida nusprendė kokybės ekspertizę atlikti Valstybinėje ne maisto produktų inspekcijoje. Ten klaipėdietei buvo pasakyta, kad ekspertizės atliekamos tik juvelyriniams, o ne bižuteriniams gaminiams, tad kokybės testu turėtų pasirūpinti pardavėjas.
Moters teigimu, po dar vieno kreipimosi į parduotuvę, įmonės direktorius pažadėjo susisiekti su gamintojais Italijoje ir patarė laukti kompensacijos iš ten.
"Senamiesčio magijos" direktorius Petras Fiodorovas įmonės kaltės šioje situacijoje neįžvelgia.
"Mūsų prekės - kokybiškos, pagamintos pagal Europos Sąjungos standartus. Tie žmonės apyrankę rinkosi dvi dienas, kaip galėjo nusipirkti nekokybišką?", - sakė pokalbininkas.
P. Fiodorovo teigimu, jei iš tiesų paaiškės, kad įsigyta apyrankė sulūžo dėl gamybinių pažeidimų, pinigai pirkėjams bus grąžinti.
Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėjos Raimondos Bučinskienės teigimu, įsigijus nekokybišką prekę pirmiausia su pirkimo kvitu reikia raštiškai kreiptis į prekės pirkimo vietą ir įvardinti daikto trūkumus bei savo reikalavimus. Atsakymo pirkėjas turi sulaukti per 10 dienų. Kai abejojama, ar daiktas sulūžo dėl pirkėjo, ar dėl gamintojo kaltės, atliekama ekspertizė.
"Juvelyrinių gaminių ekspertizę atlieka Lietuvos prabavimo rūmai. Ši įstaiga pateikia savo išvadas dėl prekės gedimo. Įsigijus bižuterinį dirbinį daikto kokybės ekspertizę atlieka pardavėjas. Jis turi nustatyti daikto kokybę ir pateikti motyvuotą atsakymą. Su šiuo atsakymu pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, kuri atsižvelgdama į aplinkybes pataria, ką daryti toliau", - aiškino R. Bučinskienė.
Rašyti komentarą