JAV vykusių "juodojo penktadienio" išpardavimų rezultatai rodo, kad prasidėjęs Kalėdų dovanų sezonas padidino pirkėjų srautą, tačiau apyvartoje pastebimas tik nežymus prieaugis, praneša BBC.
Palyginus su praėjusiais metais, šių metų "juodojo penktadienio" išpardavimų metu užfiksuotas 2,2 proc. didesnis pirkėjų srautas, tačiau prekyba išaugo tik 0,3 proc. iki 10,7 mlrd. JAV dolerių, o praėjusiais metais buvo pasiektas 0,5 proc. prekybos padidėjimas.
Tyrimą atlikusios "ShopperTrak" grupės atstovo teigimu, tai rodo, kad "per pastaruosius dvejus metus Amerikos vartotojai prisitaikė prie ekonominio klimato ir prasidėjus dovanų pirkimo sezonui pinigus leidžia protingiau".
Apmokėjimo internetu bendrovė "PayPal" užfiksavo 27 proc. prekybos padidėjimą, palyginus su 2009 m. "juoduoju penktadieniu". Bendrovės atstovė teigia, kad "sunki ekonomikos būklė privertė vartotojus atidžiau pamąstyti prieš leidžiant pinigus, o šių metų "juodo penktadienio" rezultatai rodo, kad dauguma pirkėjų geriausius pasiūlymus tikisi rasti internete".
Rašyti komentarą