"Jamam" rezultatai rodo vėl įsibėgėjančią mažmeninę prekybą
„Jamam“ nuolaidų akcijos pardavimai, lyginant su 2014 metais, išaugo 13 proc. Didžiausias pokytis fiksuotas sporto ir laisvalaikio prekių, knygų, kosmetikos ir parfumerijos segmentuose, kur, lyginant su praėjusiais metais, pardavimai išaugo 40–50 proc.
Drabužių, avalynės, prekių vaikams pardavimai, lyginant su 2014 m. „Jamam“ išaugo 9–15 proc.
„Parduotuvių apyvartos per „Jamam“ akcijas nuosekliai auga kasmet nuo 2009-ųjų, tačiau pirmieji 2015 m. mėnesiai visai mažmeninei prekybai Lietuvoje buvo išskirtiniai – įvedus eurą vartojimo augimas buvo stabtelėjęs, todėl į pavasario „Jamam“ rezultatus žiūrime kaip į tam tikrą indikatorių, kuris gali rodyti, jog prekyba vėl įgauna pagreitį“, – sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ direktorius Remigijus Veikalas.
Šiais metais „Jamam“ nuolaidų diena vyko ilgiau nei įprasta. Parduotuvės „Akropoliuose“ veikė nuo 8 val. ryto iki 23 d. vakaro. Tai leido pirkėjų srautams pasiskirstyti tolygiau, o žmonėms lengviau planuoti laiką.
„Šeštadienį konkuravome ne tik su geru oru, bet ir daug žiūrovų pritraukiančiais renginiais - Eurovizijos finalo transliacija bei lemiamomis „Neptūno“ ir „Lietuvos ryto“ LKL pusfinalio rungtynėmis Klaipėdoje. Tad sprendimas „Jamam“ akcijos metu atidaryti parduotuves anksčiau, o uždaryti vėliau – buvo patogus pirkėjams“, – sako R. Veikalas.
„Jamam“ nuolaidų dieną, gegužės 23-ąją, prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ apsilankė 215,6 tūkstančių pirkėjų, o parduotuvių apyvartos, lyginant su įprastu šeštadieniu, vidutiniškai išaugo 2,2 karto.
Jamam“ dienos „Akropoliuose“ yra didžiausia nuolaidų akcija šalies mažmeninės prekybos rinkoje. Tradiciškai jos vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį.
Rašyti komentarą