Griežtinama produktų su GMO ir maisto papildų reklama
Naujai įsigaliojusios reklamos įstatymo pataisos bus taikomos bet kokiai reklamos formai - rašytinei, garsinei ar vizualinei. Raštu pateikiama informacija turės būti didesnio šrifto, aiškiai įskaitoma ir ant kontrastingo fono. Informacija negalės būti paslėpta, neryški ar užgožta.
Nuorodos, kad produktas genetiškai modifikuotas, kad tai maisto papildas ar perspėjimas "nevartoti su alkoholiniais gėrimais" turės būti pateikiamos reklamos skleidimo pradžioje arba pabaigoje, bet ši informacija turės būti aiškiai matoma ar girdima.
Praėjusiais metais Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba surašė 41 Reklamos įstatymo pažeidimo protokolą. Daugiausiai pažeidimų (35) buvo nustatyta reklamuojant maisto papildus, priskiriant jiems gydomąsias ar ligų profilaktines savybes.
Rašyti komentarą