Geležinkelių naujovė prisvilo

Geležinkelių naujovė prisvilo

Vasario pabaigoje valstybės valdomos AB "Lietuvos geležinkeliai" (LG) pradėta naudoti sistema, leidžianti bilietus įsigyti ir internetu, pasirodė esanti su spragomis, dėl kurių kyla didelių nepatogumų įmonės klientams.

LG atstovai tvirtina, kad su problemomis susiduria tik kai kurie per banką DNB bilietus perkantys klientai, o ir klaidų esą yra tik 1 proc. nuo visų pirkimų. Šiuos nesklandumus žadama išspręsti jau artimiausiu metu, tačiau apie kompensacijas nepatogumų patiriantiems klientams nutylima.

"Nereikalingos problemos"

"Norėjau pasidalinti informacija, kad AB "Lietuvos geležinkeliai" apgaudinėja savo keleivius. Šiuo metu reklamuojasi labai palengvinę savo keleiviams bilietų įsigijimą, nes pradėjo teikti paslaugą - bilieto įsigijimą internetu. Jei bilietas įsigyjamas internetu - taikoma 5 proc. nuolaida. Šįryt pamėginau įsigyti bilietą internetu, kadangi vos spėju į traukinį ir neturiu laiko anksčiau atvykti į stotį, į bilietų kasą. Taigi, įvykdžiusi visus veiksmus perkant bilietą internete, paspaudžiau ant laukelio mokėti, pasirinkau banką - DNB, apmokėjau ir laukiau savo traukinio bilieto, kuris turėjo būti atsiųstas po apmokėjimo į mano nurodytą el. paštą. Deja, laiško nesulaukiau", - rašo redakcijai atsiųstame el. laiške skaitytoja Daiva.

Anot jos, paskambinus į AB "Lietuvos geležinkeliai" buvo informuota, kad gali bilieto net nelaukti, "nes ši paslauga negalima dėl nesklandumų su banku". Taip pat esą pasiūlyta rašyti skundą ir atsiimti pinigus už bilietą "maždaug po kokio mėnesio".

"Esu labai pasipiktinusi, prisidariau sau nereikalingų problemų rašant skundus ir bandant atsiimti tuos 13 eurų, taip pat privalėsiu keisti planus dėl laiko stokos. Jei jau įmonė žino šią problemą, tai kodėl paslauga tebėra aktyvuota? Taip pat kyla klausimas, kodėl mes turime jiems mėnesiui skolinti savo pinigus. Tikiu, kad aš ne viena šitaip "pasimoviau", - rašė skaitytoja.

Atsiprašo ir "deda pastangas"

LG atstovas spaudai Vidmantas Gudas tikino, kad šiuo metu nesklandumų atsiskaitant už el. bilietus pasitaiko DNB banko klientams.

"Ieškoma to priežasčių, nes tokio tipo klaida įvyksta ne visiems, atsiskaitantiems per šį banką. Tikimės, kad greitu laiku šią problemą pavyks išspręsti ir bilietus bus galima įsigyti be kliūčių. Dėl tos pačios priežasties nėra stabdoma ir pati paslauga - klaidų pasitaiko mažiau nei būna sėkmingų įsigyjimų. Apskritai, jei žvelgsime į pardavimų statistiką, tai nuo projekto starto vasario 26 d. iki dabar parduota apie 6000 bilietų, klaidų skaičius nesiekia 1 proc.", - rašė atsakydamas į klausimus V. Gudas.

Atsakydamas į klausimą dėl pinigų grąžinimo trukmės, jis teigė, kad ne visi keleiviai, kurie kreipėsi dėl pinigų grąžinimo, iš karto pateikė sąskaitos išrašus, mokėtojo ir kitus duomenis.

"Su dauguma jų reikia susisiekti pakartotinai, gauti trūkstamą informaciją. Kiekvienas gautas prašymas yra registruojamas, sutikrinami sistemos duomenys ir mokėjimai, atliekami pervedimai, taigi visos šios procedūros užtrunka. Daugiau nei pusei keleivių, susidūrusių su pirkimo klaidomis, pinigai jau grąžinti", - aiškino atstovas spaudai.

Tačiau į klausimą, ar įmonė negalvoja taikyti kokias nors kompensacijas tokius nepatogumus patyrusiems klientams, jis neatsakė.

Keleiviai, kuriems vis dėlto nepavyko įsigyti bilietų, turėtų kreiptis elektroniniu paštu [email protected].

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder