Abi kompanijos nori paiešką internete papildyti socialinio tinklo "Facebook" turima informacija ir taip iš interneto paieškos lyderės "Google" atimti rinkos dalį. Pagal šį užmojį, kompanijai "Microsoft" priklausančios paieškos sistemos "Bing" paieškos rezultatų sąrašas turėtų būti susietas su socialiniame tinkle "Facebook" turimų draugų, pažįstamų ir šeimos narių informacija, skelbia koncernai. Paieškos susiejimas su socialinio tinklo funkcijomis turėtų paiešką pritaikyti prie asmeninių poreikių ir pateikti geresnius paieškos rezultatus.
Su tokia partneryste "Bing" turėtų prisivyti savo stipresnę konkurentę "Google". Šių metų rugsėjį Jungtinių Valstijų interneto paieškos rinkoje 66,1 proc. dalį turėjo "Google", 16,7 proc. - "Yahoo", o 11,2 proc. - "Bing".
2007 m. "Microsoft" investavo 240 mln. JAV dolerių į "Facebook" ir dabar turi 1,6 proc. akcijų. Per praėjusius keletą metų kompanijos jau bendradarbiavo keliuose projektuose.
Analitikai nemano, kad bendradarbiaudama su "Facebook" kompanija "Bing" per trumpą laiką padidins interneto paieškos rinkoje užimamą dalį.
"Šis bendradarbiavimas galėtų padėti kompanijai "Bing" išsiskirti tuo, kad ji galėtų pasiūlyti tokią informaciją, kurios konkurentė "Google" neturi", - teigia ekspertai.
Rašyti komentarą