Dviaukščiams traukiniams Lietuvoje - dveji metai

Dviaukščiams traukiniams Lietuvoje - dveji metai

Suėjo dveji metai, kai bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" modernūs dviaukščiai traukiniai kursuoja tarp Vilniaus ir Kauno. 2008-ųjų gruodžio 24 d. reguliariai kursuoti pradėjęs pirmasis dviaukštis traukinys dabar turi tris "brolius".

Keturi dviaukščiai elektriniai traukiniai EJ575 - Keleivių vežimo direkcijos traukinių parko pasididžiavimas. Juos Lietuvai Čekijoje eksploatuojamų traukinių EJ471 "City Elefant" pagrindu pagamino bendrovei "Škoda Transpotation" priklausanti įmonė "Škoda Vagonka". Tokio tipo traukiniai tapo naujove ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų Europoje, teigiama bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" pranešime.

Kiekviename šių traukinių įrengtos 304 sėdimos vietos, o piko metu vietos pakaktų dar 328 stovintiems keleiviams. Traukiniuose veikia modernios garso ir vaizdo informavimo bei salonų ir išorės stebėjimo sistemos. Keleiviai gali vežtis dviračius, vežimėlius ar didesnį bagažą, įsijungti nešiojamąjį kompiuterį. Vagonuose visos durys atidaro paspaudus mygtuką, o užsidaro automatiškai, todėl keleivių salonuose nebūna skersvėjų, saugoma šiluma.

Pasirūpinta ir neįgaliaisiais keleiviais. Specialiai jiems įrengti įvažiavimo tilteliai, o viduje - vietos vežimėliams pritvirtinti. Du iš keturių sumontuotų modernių vakuuminių tualetų pritaikyti žmonėms su negalia. Pagrindinė informacija vagonuose pateikiama Brailio raštu.

"Palyginus dviaukščius su anksčiau mūsų naudotais traukiniais, į akį krenta ne tik akivaizdus naujųjų traukinių komforto pranašumas, bet ir tai, kad jie sunaudoja net 15 proc. mažiau elektros energijos", - teigė Keleivių vežimo direkcijos direktorius dr. Raimondas Burkovskis.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder