Didžiausi šalies bankai susitarė dėl klientų identifikavimo sprendimo
Naujoji klientų identifikavimo priemonė yra išmanioji programėlė, kuri leis saugiau prisijungti prie elektroninės bankininkystės bei patvirtinti operacijas. Ją sukūrė Estijos informacinių technologijų kompanija, programėlė jau išbandyta ir naudojama Estijoje.
Lietuvos bankų asociacija sako, kad šį susitarimą galima vadinti metų projektu, nes ieškoti sprendimo pradėta dar 2015-aisiais, o dėl jo susitarti planuota dar praėjusių metų viduryje, tačiau viskas šiek tiek užsitęsė, nes buvo sunku rasti vieną modernų bei patogų sprendimą, kuris tenkintų visus bankus. Bankų asociacijos žiniomis, iš pradžių šiuo sprendimu naudosis SEB ir „Swedbank“ bankai, o vėliau prie jo gali prisijungti ir kiti.
Lietuvos bankas buvo įpareigojęs komercinius bankus rasti bendrą sprendimą dėl prisijungimo prie elektroninės bankininkystės, kad nebereikėtų naudoti kodų kortelių, kurios, anot specialistų, yra nepakankamai saugios.
Rašyti komentarą