Konkurencijos taryba telekomunikacijų bendrovei "Omnitel" už klaidinamą reklamą skyrė 45 tūkst. litų baudą. Bendrovė taip pat įpareigota nutraukti nurodytos klaidinamos reklamos naudojimą, jei jis vis dar yra tęsiamas.
Klaidinamais buvo pripažinti "Omintel" naudotos reklamos teiginiai "Nulis centų? - Iš tikrųjų!!! Kokybiškiausiame "Omnitel" tinkle" bei "Nulis centų? - Iš tikrųjų!!! Stipriausiame "Omnitel" tinkle".
Ši per televiziją ir radiją skleista reklama pripažinta klaidinama atsižvelgus į tyrimo išvadas, kad šia reklama vartotojui buvo pateikiamas pasiūlymas už "Omnitel" tinkle suteiktas paslaugas mokėti 0 centų, tačiau, kad galėtų pasinaudoti šiuo pasiūlymu, vartotojas turėjo pasirinkti mokėjimo planą ir pagal šį planą mokėti atitinkamus mokesčius už UAB "Omnitel" teikiamas paslaugas, įskaitant ir paslaugas "Omnitel" tinkle.
Skirdama UAB "Omnitel" baudą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, kad skleista reklama laikytina savaime klaidinama reklama, nes atitiko komercinės veiklos, kuri visais atvejais laikoma nesąžininga, požymius, apibrėžtus Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatyme.
Buvo nustatyta ir UAB "Omnitel" atsakomybę sunkinanti aplinkybė - įstatymo pažeidimas padarytas pakartotinai per metus nuo Reklamos įstatyme numatytos administracinės nuobaudos paskyrimo.
Tuo tarpu "Omnitel" mano, kad bauda skirta nepagrįstai.
Bendrovės išorinės komunikacijos vadybininkas Tadas Jackus teigė, kad "Omnitel" reklamose buvo nurodyta informacija, jog visos pasiūlymo sąlygos ir mokesčiai pateikti "Omnitel" interneto svetainėje. Konkurencijos tarybos sprendimą bendrovė ketina skųsti.
Rašyti komentarą