Klaipėdoje susitikę AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanijų vadovai aptarė bendradarbiavimo planus, efektyvumo ir konkurencingumo didinimo klausimus.
"Lietuvos geležinkelių" Krovinių vežimo direkcijos direktorius Egidijus Lazauskas pabrėžė, kad įmonei ypač svarbu bendradarbiauti su uostamiesčiu, nes neužšąlantis jūrų uostas Klaipėdoje - tai tiltas, jungiantis Nepriklausomų Valstybių Sandraugos (NVS), Azijos, Europos Sąjungos ir kitų šalių rinkas.
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Vaidotas Šileika teigė, kad susitikime be kitų klausimų aptarta ir būsimoji tarifų politika.
"Aptarėme tolesnį bendradarbiavimą, numatomą tarifų politiką ir galimybes pritraukti naujų krovinių į Klaipėdos uostą. Susitikimas buvo pakankamai produktyvus, tikimės, kad bendradarbiavimas stiprės", - naujienų agentūrai ELTA sakė V. Šileika, pridūręs, kad rengiami tarifų politikos pokyčiai turėtų paaiškėti vėliau. Pasak jo, įvykus permainoms pačiuose "Lietuvos geležinkeliuose", pastarųjų vadovybė nori susipažinti su krovos kompanijomis, kylančiais iššūkiais, tam ir buvo skirtas šis susitikimas.
ELTA primena, kad tai jau ne pirmas šiemet įvykęs šių šalių susitikimas gerinant tarpusavio bendradarbiavimą ir aptariant tarifų politiką. Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas V. Šileika sausį teigė, jog su ankstesniąja "Lietuvos geležinkelių" vadovybe ne kartą diskutuota apie paslaugų kainyno ir nuolaidų taikymo sistemos parengimą, kad būtų aiškūs nuolaidų teikimo principai. Pokyčių tikimasi iš naujosios vadovybės.
"Lietuvos geležinkelių" pateiktais duomenimis, per praėjusius metus Lietuvos geležinkeliais vežta 47,6 mln. t krovinių, iš jų net 55 proc. krovinių vežta Klaipėdos uosto kryptimi. 2016 m. Klaipėdos uosto krova buvo 40,1 mln. t, tai reiškia, kad geležinkeliais vežtų krovinių dalis Klaipėdos uosto kryptimi siekė net 66 proc. Į Klaipėdos uostą geležinkeliais vežami įvairių rūšių kroviniai. Didžiąją dalį sudaro trąšos, nafta ir naftos produktai, metalai, chemijos produktai, augalinės kilmės ir maisto produktai, mineraliniai produktai, mediena, kroviniai konteineriuose bei negabaritiniai kroviniai.
Rašyti komentarą