Automobilio kėbulas - viena brangiausių ir labiausiai korozijos pažeidžiamų automobilio dalių. Vien taškinio suvirinimo "siūlių", kur dažniausiai ir prasideda korozija, ilgis siekia apie 70 metrų.
Korozija ypač pavojinga, kai prasideda sunkiai matomose, sunkiai prieinamose kėbulo vietose - slenksčiuose, durelių apačioje, taškinio suvirinimo siūlių vietoje, ratų arkose, dugno detalėse.
Korozijos procesą ypač spartina kelių priežiūrai žiemos metu naudojami druskų tirpalai ir mišiniai, užterštas didelių miestų oras, blogi keliai, taip pat nepakankamas savininko dėmesys automobiliui. Kiekvienas iš mūsų, kam tikrai brangi transporto priemonė, papildomai sumokėjęs vos 1 proc. savo naujo automobilio kainos už savalaikę apsaugą nuo korozijos, gali prailginti jo tarnavimo laiką 3-8 metais.
"Tik šiemet mūsų šalyje pradėta naudoti Kanadoje bei JAV dar prieš ketvirtį amžiaus išpopuliarėjusi "Krown" technologija, skirta ne tik automobilio dugnui, bet ir visam kėbului apsaugoti", - sako "Solorinos" antikorozinio centro, "Krown" technologiją pradėjusio naudoti šią vasarą, atstovas Tadas Šneideris.
PRIEŠNUODIS. "Solorinos" plovykloje siūlomos paslaugos - vienas iš būdų efektyviai kovoti su automobilių korozija. Egidijaus JANKAUSKO nuotr.
Jo teigimu, gamintojai automobilius jau būna paruošę naudodami priemones nuo rūdžių, tačiau įprastai jos nebūna veiksmingos ilgą laiką, ir jau po dviejų trijų žiemų mašinos dugnas, ypač mūsų sąlygomis, būna padengtas rūdimis.
Ekologiška "Krown" technologija skirta visam automobiliui - ir dugnui, ir vidinėms ertmėms, ir važiuoklei, amortizatoriams, durelių vyriams, spynelėms ir rankenoms, visoms siūlėms, sparnams", - tvirtina T. Šneideris.
Pasak specialisto, svarbu ir tai, kad ši technologija, sukurta sudėtingoms atšiauraus klimato sąlygoms, užtikrina ir puikią automobilio elektros instaliacijos ir elektronikos sujungimų apsaugą. Tad automatiškai, T. Šneiderio teigimu, tokiu būdu nuo rūdžių apsaugoto automobilio savininkas galės džiaugtis mažesnėmis serviso išlaidomis.
"Taip ne tik išsaugosite išorinį automobilio vaizdą bei būklę ilgesniam laikui, prailginsite guminių dalių eksploatavimo laiką, sumažinsite elektros instaliacijos gedimų tikimybę, bet ir išsaugosite pardavimo vertę", - teigia T. Šneideris.
Apdorojimo proceso metu "Krown" produktai purškiami specialiomis movomis ir aukšto spaudimo pistoletais, skirtais tam, kad jie patektų į siauriausias ir sudėtingiausias priėjimo požiūriu vietas.
Kitas pranašumas - šios priemonės gali būti veiksmingai taikomos bet kokiu oru ir bet kuriuo metų laiku. Dar vienas pliusas - nedidelė kaina ir trumpa darbų trukmė. Antikoroziniu būdu paruošti automobilį naudojant kanadietišką technologiją trunka vos 2-3 valandas.
"Solorinos" atstovų teigimu, delsti su antikoroziniu paruošimu nereikėtų - geriausia tuo užsiimti, kol korozija dar neprasidėjo. Tuomet mažiau kainuos ar nekainuos visiškai kėbulo remontas. Tačiau "Krown" veiksminga yra ir rūdims jau atsiradus - jas prieš tai išplovus aukštu spaudimu ir panaudojus minėtą technologiją bei produktus, tolesnis rūdijimas sustabdomas.
Beje, tokiu pačiu būdu galima paruošti ir sunkiąją techniką, pvz., traktorius, kombainus ar pan. Ir jų, pasak T. Šneiderio, gabenti į antikorozinį centrą net nereikėtų - padengimo darbai būtų atliekami ten, kur ta technika ir stovi.
Kitas svarbus prevencinis būdas apsisaugoti nuo korozijos yra nuolatinis automobilio plovimas bei poliravimas. T. Šneideris pataria šias procedūras atlikti reguliariai.
"Norint išvengti rūdžių plauti automobilį ir šalinti kelio apnašas reikia dažnai, o atlikti kosmetinį kėbulo poliravimą derėtų bent porą kartų per metus - prieš žiemą ir vėlyvą pavasarį, kai gatvėse jau nebelieka druskų", - sako specialistas.
"Solorinos" autocentre Tilžės gatvėje įsikūrusioje plovykloje teikiamos ir automobilių kėbulų poliravimo, ir plovimo - tiek rankiniu, tiek automatiniu būdu, variklių plovimo, taip pat salonų valymo paslaugos.
Reklama
Rašyti komentarą