O įprastai tarptautiniame Ženevos autosalone nebūdavo tiek daug klausimų "Kas bus?" Dabar jų netrūksta, ir jie - globalaus masto. Kas bus su "Opel" marke ją įsigijus prancūzų koncernui "PSA Group"? Koks likimas laukia "Vauxhall" markės? Kas bus su Jungtinės Karalystės rinka po "Brexit"? Kas bus su rinka visoje Europoje, įskaitant ir "Opel", ir "Brexit" kontekstą? Kas bus su viso pasaulio automobilių pramone?
Į kai kuriuos jų bandoma atsakyti pačiame autosalone. Štai PSA tikina, kad su "Opel" marke nieko blogo neatsitiks. "Esame čia tam, kad padėtume", - pareiškė PSA vadovas Karlosas Tavaresas (Carlos Tavares), pridėjęs, kad "bet kokius darbuotojų atleidimus lems tik bendri pokyčiai automobilių rinkoje, o ne išankstinės nuostatos".
Vokietijos automobilių milžino BMW galva Haraldas Kriugeris (Harald Krueger) mano, kad panašių susijungimų dar bus, nes "didelės investicijos į automobilių pramonę gali pagreitinti įmonių konsolidaciją."
"Dabar visų laukia iššūkių metas, kadangi didėja kompanijų koncentracija ties elektromobiliais, skaitmeninimas bei bepiločių automobilių gamyba. Ir kompanijoms reikia daug investicijų, tačiau neaišku, ar visos įmonės turi pakankamai resursų", - parodoje kalbėjo jis.
O visa kita Ženevoje - kaip visada: blizgantys automobiliai ir ilgakojės gražuolės plačiomis šypsenomis šalia jų. Lyg už ramiosios Šveicarijos sienų nieko ypatingo nevyktų.
"Vakarų ekspreso" skaitytojams - svarbiausios ir įdomiausios 87-ojo tarptautinio Ženevos autosalono premjeros.
Rašyti komentarą