Pasak "Kelprojekto" Klaipėdos padalinio vadovo Edmundo Kolakausko, Lietuvos automobilių kelių direkcija yra linkusi pritarti variantui, kuriame numatoma įrengti viską - ir tunelį, ir jungtį su Tauralaukiu, ir viaduką.
E. Kolakausko teigimu, pėstieji eina per magistralę, lipa per atitvarus, todėl viadukas čia yra reikalingas, nes gyventojai nesaugūs.
Į viešą svarstymą susirinkę gyventojai šiam variantui pritarė tik iš dalies.
"10 kilometrų apvažiuoti tenka, važiuojame iš savo vienkiemio iki Mazūriškių ir atgal, kad galėtume išvažiuoti. Mus domina tik tunelis, daugiau mūsų niekas nedomina", - sakė Aukštkiemių gyventoja Danguolė.
Nuomonę, jog pirmenybę reikia teikti tuneliui, palaikė ir šio kaimo bendruomenės pirmininkas Vaidas Lekstutis, teigęs, jog lipti į kelių metrų aukštį, jog galėtų pereiti virš kelio, pagyvenusiems žmonėms bus sudėtinga, tad viadukas kaimo žmonių problemų neišspręs.
Susirinkime dalyvavęs Klaipėdos rajono meras Vaclovas Dačkauskas, išklausęs nuomones, taip pat teigė pirmenybę atiduodąs tuneliui, tačiau svarstė, jog antroje vietoje vis dėlto galėtų būti viadukas, o išvažiavimas į Tauralaukį - paskutinis eilėje.
"Dabar aišku, ko mes siekiame, svarbu, kad matome viziją. Tačiau žmogui vaikščioti skersai magistralės yra pavojinga. Viadukas yra reikalingas, bet kada jis bus statomas, viskas priklausys nuo pinigų", - komentavo projektuotojas.
Pasak rajono savivaldybės administracijos Architektūros ir urbanistikos skyriaus vedėjo Gyčio Kasperavičiaus, jau buvo išklausytos Kelių direkcijos, Klaipėdos miesto ir rajono savivaldybių nuomonės, dabar išgirstos ir gyventojų mintys.
"Reikės su direkcija kalbėti, dėlioti argumentus, ką įgyvendinti pirmiau. Jūsų nuomonę perduosim Tarybai, ji ir spręs, kuriam variantui pritarti, tuomet galutinį žodį tars Kelių direkcija, kuri finansuos darbus", - sakė valdininkas.
Tikimasi, kad įrengus tunelį ir jungtį su Tauralaukiu, gyvenvietėse ne tik pagerės susisiekimas, bet ir padaugės gyventojų.
Rašyti komentarą