Tai turėtų pagerinti degalų importo sąlygas ir paskatinti konkurenciją šalies degalų rinkoje.
Įsigaliojus šiam nutarimui, naftos produktų ir naftos valstybės atsargas kaupiantys ūkio subjektai galės lanksčiau planuoti savo veiklą. Vyriausybės teigimu, tai turėtų padidinti konkurenciją, dėl ko ateityje degalų kaina galėtų sumažėti iki 7 centais už 1 litrą.
Valdžios tikinimu, situaciją degalų rinkoje pakeitė ir šiemet modernizuotas bendrovės "Klaipėdos nafta“ terminalas, galintis priimti jūra atgabentus degalus. Nominalus rekonstruotų įrenginių pajėgumas, išvežant degalus tik benzinvežiais, siekia apie 300 tūkst. tonų per metus. "Klaipėdos nafta“ į minėtų įrenginių rekonstrukciją investavo apie 10 mln. litų nuosavų lėšų.
Pirmasis tanklaivis su benzinu E-95 buvo priimtas šių metų sausio pabaigoje.
"Klaipėdos naftos“ terminalo modernizavimo darbai prasidėjo po to, kai praėjusių metų kovo 4 dieną Vyriausybė pritarė Energetikos ministerijos pasiūlymui dėl konkurencijos mažmeninėje degalų rinkoje skatinimo. Pasiūlymo esmė – "Klaipėdos nafta“ privalo pasirengti naftos produktų pakrovimui į benzinvežius ir apie tokią galimybę bei sąlygas informuoti degalų importuotojus.
Rašyti komentarą