„Tai buvo vienas intensyviausių ir labiausiai jaudinančių etapų mūsų istorijoje. Turėdami moderniausią „Volvo“ sunkvežimių gamą, kuriuose įdiegtos aukštosios technologijos, galime patenkinti išskirtinius visų transporto segmentų klientų poreikius ir padidinti jų veiklos našumą bei pelningumą“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.
„Volvo“ sunkvežimių dizainas dabar dar vieningesnis – tai akivaizdu žiūrint į galingiausią „Volvo FH16“ ir kitus gamos modelius. Klasikinė „Volvo“ emblema visuose modeliuose buvo perkelta į naują vietą po priekiniu stiklu. Naujo dizaino priekiniai žibintai su išskirtinėmis dienos šviesomis taip pat atspindi bendrą dizaino koncepciją.
Geresnė vairuotojo darbo aplinka
Naujieji „Volvo“ sunkvežimiai pasižymi daugeliu privalumų vairuotojams. Siekiant sukurti efektyvią, ergonomišką, patogią ir saugią vairuotojo darbo vietą, kabinos buvo arba iš esmės atnaujintos, arba patobulintos.
„Kurdami naujus sunkvežimius, vairuotojo darbo sąlygoms visuomet skiriame didelį dėmesį. Novatoriška dinaminio vairavimo sistema „Volvo Dynamic Steering“ yra puikus pavyzdys, kaip vairuojant nereikia daug pastangų. Be to, nepriklausoma priekinė pakaba, sunkiasvoriuose sunkvežimiuose panaudota pirmą kartą pasaulyje, užtikrina važiavimo komfortą ir stabilumą“, – sako C. Nilssonas.
Gabenimo kaštus mažinančios technologijos
„Volvo Trucks“ taip pat pristatė novatoriškas technologijas ir naujas paslaugas, skirtas klientų transporto kaštams sumažinti. Viena jų – galimybė naudoti telematikos sąsają įvairių komponentų stebėsenai. Tai reiškia, kad „Volvo FH“, „Volvo FM“, „Volvo FE“ ir „Volvo FL“ dabar siūlomi su Auksine „Volvo“ serviso sutartimi, kuri užtikrina maksimalią eksploatacinę sunkvežimių parengtį.
Be kitų degalus taupančių funkcijų ir paslaugų, vairuojantieji „Volvo“ sunkvežimius gali naudotis informacinės transporto sistemos „Dynafleet“ paketu, „Fuel & Environment“, „Fuel Advice“ konsultacijomis ir efektyvaus vairavimo mokymų kursais. Be to, automatizuota „I-Shift“ pavarų dėžė dabar gali būti montuojama ne tik į „Volvo FH“, „Volvo FM“, „Volvo FMX“, bet ir į „Volvo FE“ sunkvežimius.
Viena iš svarbiausių funkcijų, mažinančių degalų sąnaudas – „I-See“ sistema. Tai – tarsi pastovaus važiavimo greičio palaikymo sistema, kuri parenka optimalias pavaras, valdo greitėjimą bei stabdymą varikliu įkalnėse ir nuokalnėse. Sunkvežimiui, kuriame įdiegta naujausia „I-See“ versija, pirmą kartą važiuojant keliu, informacija apie tos vietovės topografiją yra perduodama belaidžiu ryšiu į „Volvo Trucks“ serverį. Kai kitas sunkvežimis, turintis „I-See“, važiuoja tuo pačiu keliu, ši sistema automatiškai atsisiunčia serveryje kaupiamus topografinius duomenis, kuriais remiantis keičia pavaras, valdo greitį bei stabdymą, iki 5 proc. sumažindama degalų sąnaudas tolimuosiuose gabenimuose.
„Visi mūsų sunkvežimiai vairuotojams užtikrina puikią vairavimo patirtį, o vežėjai įvertins maksimalią eksploatacinę parengtį ir mažesnes degalų sąnaudas“, – apibendrina C. Nilssonas.
Rašyti komentarą