Vokiečių gamintojų varikliai - tarp nepatikimiausių

Vokiečių gamintojų varikliai - tarp nepatikimiausių

Nors dažniausiai įvairiuose automobilių kokybės reitinguose pirmąsias vietas užima Vokietijos bei Japonijos kompanijų produkcija, naujas variklių patikimumo tyrimas vokiečius nustūmė į blogiausių dešimtuką. Gal todėl, kad šis tyrimas atliktas Didžiojoje Britanijoje?

Taigi, "Audi", BMW ir "Volkswagen" modelių varikliai - tarp nepatikimiausių, tikina garsi britų draudimo kompanija "Warranty Direct", ištyrusi 36 skirtingų gamintojų automobilių gedimų priežastis. Tiesa, kompanijos atstovai buvo negailestingi tėvynainiams - dažniausiai gendančius variklius gamina "MG Rover", vos šiek tiek geresnius - MINI.

Patikimiausiais motorais gali pasigirti "Honda" (vidutiniškai į servisus dėl variklio gedimo kreipiasi vienas iš 344 "Honda" savininkų), o į trejetuką pakliuvo tiesioginis "Audi" ir BMW konkurentas - "Mercedes-Benz".

"Warranty Direct" ekspertai nustatė ir maksimalią sumą, kurią teko atiduoti už variklio remontą. Neįtikima 13 tūkst. svarų suma buvo sumokėta už "Range Rover Vogue" jėgainės sutaisymą.

Šiaip ar taip, konstatuota, kad variklio gedimas - nemaloniausias scenarijus automobilio savininkui, nes jis ir kainuoja daugiausiai, ir ilgiausiai trunka remontas.

Ta proga galima priminti, jog baigiantis praėjusiems metams autoritetingas JAV leidinys "Ward's Auto" tradiciškai išrinko geriausius ateinančių metų motorus. Tarp 2013-ųjų lyderių buvo... "Audi" ir BMW produkcija - šių gamintojų 4 ir 6 cilindrų motorai pirmąsias vietas savo kategorijose užėmė jau ketvirtus metus iš eilės.


Beje, dar apie variklius. JAV vartotojų teisių gynėjų organizacija "Consumer Reports" išsiaiškino, jog turbininiai motorai, skirtingai nei reklamuoja gamintojai, nėra geresni už atmosferinius, nors ir didesnio darbo tūrio, variklius.

Atlikę bandymus "Consumer Reports" konstatavo, kad turbininės jėgainės nei leidžia automobiliui greičiau įsibėgėti, nei yra ekonomiškesnės. Gamintojai turbininius mažo tūrio motorus reklamuoja kaip geresnį pakaitalą didesniems atmosferiniams varikliams.

Pavyzdžiui, išbandžius du "EcoBoost" šeimos variklius, montuojamus "Ford Fusion" modelyje, paaiškėjo, jog turbininis 1,6 l 173 AG motoras, brangesnis už atmosferinę 2,5 l keturių cilindrų jėgainę 795 doleriais, 100 km/h greitį pasiekti leidžia lėčiau už daugelį analogiškos klasės automobilių, o kuro sąnaudos - blogiausios tarp vidutinės klasės sedanų.

Patikimiausi varikliai

Kompanija Gedimų procentas Gedimų kiekis 1 automobiliui
1. "Honda" 0,29 344
2. "Toyota" 0,58 171
3. "Mercedes-Benz" 0,84 119
4. "Volvo" 0,9 111
5. "Jaguar" 0,98 103

Patikimiausi varikliai

Kompanija Gedimų procentas Gedimų kiekis 1 automobiliui
1. "MG Rover" 7,88 13
2. "Audi" 3,71 27
3. MINI 2,51 40
4. "Saab" 2,49 40
5. "Vauxhall" 2,46 41

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder