Užsisakęs paslaugą, pakeleivis ekrane mato vairuotojo nuotrauką, jo/jos vardą ir automobilio markę, modelį ir numerį bei gali stebėti, kaip automobilis atvyksta realiu laiku. Aplikacija informuoja pakeleivį apie vairuotojo atvykimą, todėl dienos, kai reikėjo laukti automobilio šaltyje ar lietuje jau praeitis.
Kiekvienas „Uber" platformoje užsiregistravęs vairuotojas yra įveikęs griežtą teistumo ir vairavimo istorijos patikrą, turi vairuotojo pažymėjimą bei ne mažesnę kaip 2 metų vairavimo patirtį. Jų automobilis yra ne senesnis kaip 10 metų, yra švarus ir geros techninės būklės.
Kelionės pabaigoje visiškai nereikia rūpintis dėl apmokėjimo, nes kelionė užbaigiama be grynųjų pinigų - apmokėjimas automatiškai įvykdomas mobiliojoje aplikacijoje naudojant kredito kortelę, sujungtą su naudotojo sąskaita.
Pasiekus kelionės tikslą elektroniniu paštu automatiškai išsiunčiama kelionės ataskaita, kurioje pateikiama detali paslaugos kaina, informacija apie vairuotoją ir tikslus kelionės maršrutas. Šios funkcijos leidžia užtikrinti didesnį saugumą ir patogumą.
„Pavėžėjimo paslauga gali paskatinti daugiau žmonių naudotis mažesniu skaičiumi automobilių. Net nesitikėjome, kad tiek daug žmonių nori dalyvauti bandomajame projekte", - sakė „Uber" operacijų vadovas Lietuvoje Vytautas Černiauskas.
Trečiadienį Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius priėmė investuoti Lietuvoje pasirengusios kompanijos „Uber" vadovus ir atstovus. Susitikime aptarti bendrovės ketinimai pradėti savo veiklą Lietuvoje, jos privalumai ir klausimai, kuriuos, pasak Premjero, būtina išspręsti, primena ELTA.
„Lietuva yra maža, bet atvira šalis, siekianti pritraukti investicijų ir įgyvendinanti projektus, susijusius su naujomis technologijomis, su pažanga. Lietuva privalo būti dinamiška ir lanksti, kad galėtų varžytis dėl investicijų tiek regiono, tiek ir pasauliniu mastu. Mes palaikome „Uber" ir kitas dalijimosi ekonomikos bendroves, kurios užtikrins, kad savo veiklą mūsų šalyje vykdys skaidriai. Džiaugiuosi, kad keleivių pervežimo paslaugų sektorius pasipildys pažangias technologijas naudojančiu nauju žaidėju, sukursiančiu darbo vietas", - sakė premjeras Algirdas Butkevičius.
Pasak Vyriausybės vadovo su „Uber" atstovais kalbėta apie mokesčių administravimą, reikalingą teisinę bazę, apie veiklos saugumą ir patrauklumą visuomenei. „Būtina operatyviai spręsti klausimus, kurie leis kuo greičiau pradėti veiklą šalyje - suderinti teisės aktus, užtikrinti skaidrų mokesčių administravimą ir pajamų surinkimą, todėl pavedžiau Susisiekimo ministerijai bei Valstybinei mokesčių inspekcijai bendradarbiauti ir operatyviai spręsti šiuo klausimus", - sakė ministras pirmininkas.
Naujos technologijos vartotojams atveria naujų galimybių. Be to, šiuolaikinis dalijimosi ekonomikos paslaugų bendrovių reglamentavimas suteiktų galimybę Lietuvai ir toliau pirmauti skaitmeninių technologijų srityje, kas atneštų naudą piliečiams, nes jie turėtų didesnę pasirinkimo laisvę ir išmanesnių būdų keliauti.
Už „Uber" tarptautinės veiklos plėtrą atsakingas Aleksanderis Lobovas sakė, jog Lietuva demonstruoja tikrą lyderystę palaikydama priemones, maksimizuojančias pavėžėjimo paslaugų ir tokių skaitmeninių paklausos platformų kaip „Uber" privalumus miestams bei jų gyventojams visame pasaulyje.
JAV, San Franciske, veiklą pradėjusi bendrovė „Uber" kuria ir prižiūri programėlę, kuri leidžia išsikviesti laisvai samdomą vairuotoją su jo asmeniniu automobiliu. Vietoj tradicinio taksometro tokiuose automobiliuose kelionės kainą apskaičiuoja „Uber" programėlė pagal palydovinės navigacijos duomenis. Bendrovė kruopščiai atrenka vairuotojus siekdama užtikrinti maksimalų keleivių ir eismo saugumą.
2009 m. San Franciske įkurta bendrovė šiuo metu veikia daugiau nei 300 pasaulio miestų 58 šalyse. Bendrovė Lietuvoje įsikūrė pernai, įsteigusi „Uber Lithuania Software and Development" padalinį. Estijoje „Uber" pradėjo veikti šių metų gegužę.
Rašyti komentarą